Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΠΑΤΡΑ, ΑΧΑΙΑ, Greece
Πολυαγαπημένα μας παιδιά και γονείς,αγαπητοί συνάδελφοι ... Ονομάζομαι Παγανιά Γεωργία ,Νηπιαγωγός και προϊσταμένη του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών. Το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών βρίσκεται στην Μαιζώνος 26 ΤΚ 26223 στο κέντρο της πόλης. Λέγεται και Στρούμπειο και συστεγάζεται με το 2ο Δημοτικό σχολείο Πατρών. Το Στρούμπειο είναι ένα από τα ιστορικότερα σχολεία των Πατρών με την ίδρυση του να χρονολογείται το 1883.

Τετάρτη 7 Μαΐου 2025

Σχέδιο Δράσης2024-25: Με το Στρούμπειο οδηγό τα μικρά τα Στρουμπειάκια την Πάτρα γνωρίζουν,την πόλη που ζουν και με Αγάπη την φροντίζουν .

 Συλλογικός Προγραμματισμός Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών-2024-2025.



Σχέδιο Δράσης:

Με το Στρούμπειο οδηγό τα μικρά τα Στρουμπειάκια την Πάτρα γνωρίζουν,την πόλη που ζουν και με Αγάπη την φροντίζουν .




Συντονιστής Δράσης: ΑΓΓΕΛΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ .

 Άξονας:

Σχολείο και κοινότητα


Νηπιαγωγοί:

1.Παγανιά Γεωργία (Προϊσταμένη του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών)

2.Δήμητρα Αγγελογιαννοπούλου- Υπεύθυνη Α2 Τμήματος.

3.Τσιμά Ελένη-Υπεύθυνη Α1 Τμήματος

4. Γιαννοπούλου Παναγιώτα -Υπεύθυνη του ολοήμερου τμήματος.

Στόχος Βελτίωσης: 

Το άνοιγμα του σχολείου προς την κοινωνία μας, η ενεργός συμμετοχή των μαθητών στη ζωή της κοινότητας και η γνωριμία με τα πολιτιστικά στοιχεία του τόπου τους, τα οποία συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών μας.

Αναγκαιότητα - Στόχοι 

Η αναγκαιότητα του σχεδίου δράσης κρίθηκε επειδή η βιωματική διδασκαλία / μάθηση και η ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των νηπίων - προνηπίων αποτελούν βασικά ζητούμενα του ρόλου και της αποστολής του σχολείου. 

 Το άνοιγμα του σχολείου προς την κοινωνία, τοπική και ευρύτερη, αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση για την επίτευξη κάποιων από τους στόχους μας. 

Στο άνοιγμα αυτό μπορεί να συμβάλει η υλοποίηση ποικίλων δράσεων και επισκέψεων. 

Στόχος μας είναι η ενίσχυση της εξωστρέφειας του σχολείου με τη διαμόρφωση ενός πλαισίου επικοινωνίας μεταξύ των μελών του σχολείου και της τοπικής κοινότητας (τοπικοί φορείς, γονείς/ κηδεμόνες), μέσω της Διαγενεακής Ισότητας.

 Επιπροσθέτως, τα νήπια-προνήπια θα μάθουν τη σημασία της φροντίδας της πόλης μας, πάντα με την πολύτιμη συμβολή και του Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων , καλλιεργώντας τους τον εθελοντισμό και την ενεργή πολιτειότητα για μια Πράσινη πόλη με Αειφόρο ανάπτυξη. 

Τέλος, τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με σημαντικά ιστορικά και πολιτιστικά μνημεία του τόπου μας, καλλιεργώντας εγγενή σεβασμό στην πολιτισμική μας κληρονομιά με την απόκτηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων μέσα από τη Μετασχηματιστική Εκπαίδευση.

 Κριτήρια επιτυχίας της Δράσης 

Η επιτυχία της δράσης εξασφαλίζεται από κριτήρια όπως η χωροταξική θέση του νηπιαγωγείου μας, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης μας και ως εκ τούτου μπορούμε να κάνουμε επισκέψεις ακόμη και ως πεζοί σε κάποιους χώρους.

 Ακόμη, θα βοηθήσει τα μέγιστα η άριστη συνεργασία των εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας αλλά και των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης και τους διάφορους φορείς της πόλης μας. 

 Συν τοις άλλοις, κρίνεται απαραίτητη η σχολαστική τήρηση σχολικού αρχείου του νηπιαγωγείου με ορθό καταμερισμό ευθυνών προς όλους.

 Φυσικά, δε θα λείψουν οι τακτικές συνελεύσεις του Συλλόγου Διδασκόντων προς ενημέρωση και λήψη αποφάσεων για τυχόν θέματα που προκύπτουν.

 Διαδικασίες αξιολόγησης της Δράσης 

Οι διαδικασίες αξιολόγησης αφορούν στην παρακολούθηση της πορείας της δράσης και ως εκ τούτου την αναγκαία ανατροφοδότηση για βελτίωση τυχόν αδυνάτων σημείων. 

Θα γίνεται καταγραφή των απόψεων των νηπίων - προνηπίων, των εκπαιδευτικών και των εμπλεκομένων στις δράσεις (γονείς/κηδεμόνες, εκπρόσωποι φορέων).

 Θα γίνει παραγωγή και χρήση διδακτικού υποστηρικτικού υλικού.

 Θα αξιολογούνται οι δράσεις και τα αποτελέσματα, σε συνάρτηση με τους αρχικούς στόχους.

 Η ιστοσελίδα του νηπιαγωγείου και η καταγραφή θετικών σχολίων θα συμβάλουν στην επιτυχία των στόχων μας.

 Β. Υλοποίηση της Δράσης 

Περιγραφή 

Η πραγμάτωση της δράσης έγινε ως εξής: 

 Σεπτέμβριος:

Πραγματοποιήθηκε συνάντηση εκπαιδευτικών (σύμφωνα με το ημερολογιακό οργανόγραμμα-πλάνο) όπου συζητήθηκε το σχέδιο δράσης και η συνεργασία με τοπικούς φορείς.



 Έγινε διερεύνηση γνώσεων των παιδιών για την πόλη μας μέσω καταιγισμού ιδεών.

 


 Ενημερώθηκαν οι γονείς προφορικά και με e-mail. 

Για τις δράσεις ενημερωνόταν το ιστολόγιό μας και το Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής.

 Επισκεφθήκαμε το γήπεδο Απόλλων και υποδεχτήκαμε αθλητές στο γυμναστήριό μας για την ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/09/30/11i-panellinia-imera-scholikoy-athlitismoy/




Οκτώβριος: 

Παρακολουθήσαμε παράσταση Καραγκιόζη για την απελευθέρωση της Πάτρας και γνωρίσαμε τα κτίρια Ερυθρός Σταυρός και Αγγλικανική Εκκλησία και 2ο Σύστημα Προσκόπων Πατρών καθ οδόν για το Θέατρο Σκιών.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/10/30/quot-to-istoriko-ochi-kai-o-karagkiozis-ston-polemo-toy-40-quot/







Νοέμβριος: 

Επισκεφθήκαμε την αεροπορική βάση Άραξος για την εορτή Πολεμικής Αεροπορίας. Ξεναγηθήκαμε και ενημερωθήκαμε από γονέα νηπίων μας.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/11/09/episkepsi-stin-aeroporiki-vasi-araxoy/




 Πραγματοποιήθηκε εκκλησιασμός μετ' Αρτοκλασίας για τον εορτασμό της Αγίας Αικατερίνης, προστάτιδας του σχολείου μας, στο ομώνυμο εκκλησάκι μας και παραδόθηκαν συσκευασίες γάλατος μακράς διαρκείας στην ενορία μας για τους απόρους.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/11/30/eortasmos-agias-aikaterinis-sto-stroympeio-ti-deytera-25-11-2024/





Παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση "Ερωτόκριτου" στο θέατρο Act στις σκάλες της Γεροκωστοπούλου

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/06/theatriki-parastasi-erotokritos-quot/

 

 



Στον Έσπερο απολαύσαμε τοιχογραφίες τοπικών αξιοθέατων (Αχαΐα Κλάους, Δικαστικό Μέγαρο, Ρωμαϊκό Ωδείο...)


 

 
 
 Καθ οδόν κάναμε  στάση στην πλατεία Βασιλέως Γεωργίου Α', όπου γνωρίσαμε το θέατρο Απόλλων, τα συντριβάνια του σατύρου Μαρσύας και της νύμφης Πηγής και τους φανοστάτες.






 
Ενώ στο πεζόδρομο  συναντήσαμε πλανόδιους ταλαντούχους μουσικούς που χάριζαν τις μελωδίες και  τις μουσικές τους, στους περαστικούς της Αγ. Νικολάου, της πλ. Όλγας  και  της Ρ. Φεραίου
 

Την  Διεθνής Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης βγήκαμε εκτός σχολείου πήγαμε στην πλατεία τη γειτονιάς μας την πλατεία Όλγας.

Εκεί θαυμάσαμε το Άγαλμα της Δόξας και τον ανδριάντα του επιφανούς Αχαιού πολιτικού Ανδρέα Μιχαλακόπουλου, όπου η οικία του σώζεται και σήμερα έναντι της πλατείας .

Επικεντρωθήκαμε στο Συντριβάνι με την Νύμφη που κρατά το Κέρας της Αμάλθειας και εντυπωσιαστήκαμε με τις εκδοχές της μυθολογίας μας για το τι συμβολίζει.

Ο μύθος σχετίζεται με τον Ηρακλή που έζησε και έδρασε και στην Αχαϊας αλλά και με τον θεό Δία.

Η Αμάλθεια, ήταν η τροφός του Δία, στο Ιδαίο Άντρο, όπου τον είχε κρύψει η μητέρα του η Ρέα, για να γλυτώσει από τον πατέρα του Κρόνο, ο οποίος έτρωγε τα παιδιά του.

Tο πρωτότυπο του αγάλματος, κατασκευάσθηκε το 1866, στα χυτήρια Ducel στο Παρίσι.

Γλύπτης ήταν ο Pierre Loyson.

Το άγαλμα-αναβρυτήριο υπάρχει στην πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Όλγας) στην Πάτρα, από το 1874.

Το γνωρίζεται ότι το ίδιο συντριβάνι υπάρχει και σε άλλες χώρες του κόσμου?

Το αναβρυτήριο κοσμεί τον Βοτανικό Κήπο του Ρίο Ντε Τζανέιρο στη Βραζιλία.

Τα παιδιά εστίασαν και στους βανδαλισμούς με μπογιές στα αγάλματα και εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους.


https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/04/22540/





 Δεκέμβριος: 

Επισκεφθήκαμε το νέο Δημαρχείο όπου παρακολουθήσαμε έκθεση για την Κατοχή και βίντεο του Πολυτεχνείου. Τα παιδιά συζήτησαν με εκπροσώπους της δημοτικής αρχής για την "Πάτρα που ονειρεύονται". Παρέδωσαν δώρο με αναφορά στα σύμβολα της Ειρήνης (κλαδί ελιάς, σήμα Ειρήνης, λευκό περιστέρι), ψάλλοντας "τα Κάλαντα της Ειρήνης".

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/11/episkepsi-sto-neo-dimarcheio-patron/







Συμμετείχαμε στη δράση "Make a Wish" Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος με το πρόγραμμα "Αστέρι της Ευχής για Σχολεία", παρέχοντας βοήθεια σε παιδάκια με σοβαρές ασθένειες (αγορά χάρτινων αστεριών).

Συμμετείχαμε και στον Πανελλήνιο διαγωνισμό με τίτλο Σχεδίασε το Αστέρι σου.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/27/asteri-tis-eychis-make-a-wish-2024/




 Διοργανώθηκε παζάρι για τη "Φλόγα" στον προθάλαμο της Αίθουσας Τελετών κατά τη χριστουγεννιάτικη εορτή, προς ενίσχυση του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/12/27/christoygenniatiko-pazari-gia-to-syllogo-floga/

Η αφίσα μας περιέκλειε το μήνυμα Σπείρε Αγάπη   και ας μη θερίσεις...”

Έτσι για να ΜΟΣΧΟΒΟΛΑΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!



Ρίξαμε ομαδικό γράμμα στο κόκκινο γραμματοκιβώτιο του Άη Βασίλη στο διπλανό Ταχυδρομείο.

Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου έλαβαν απαντητική επιστολή από τον Άη Βασίλη μέσω των εργαζομένων στα ΕΛ.ΤΑ. 

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/01/10/o-dekemvrios-sto-nipiagogeio-mas/



Ιανουάριος: 

Εκκλησιαστήκαμε μετ' Αρτοκλασίας για τους Τρεις Ιεράρχες, προστάτες της Εκπαίδευσης στην Ευαγγελίστρια και Μητρόπολη των Πατρών.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/01/31/eorti-ton-3-ierarchon/




Παραδώσαμε τα έσοδα για τη "Φλόγα" στους υπεύθυνους με μια σεμνή τελετή στο Αμφιθέατρο, μαζί με άλμπουμ από ζωγραφιές και μία κοτσίδα φυσικό μαλλί, που προσέφερε συνάδελφος εκπαιδευτικός.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/

















Φεβρουάριος:

 Συμμετείχαμε σε κοινή δράση με ιδιωτικά νηπιαγωγεία στην παράδοση του καρναβαλικού λάβαρου στο Δήμαρχο. 

Τα παιδιά επιμελήθηκαν τη δημιουργία του δικού τους καρναβαλικού λάβαρου και συνοδεία αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων, γιορτάσαμε μεταμφιεσμένοι, στο προαύλιο του Δημαρχείου την έναρξη του Πατρινού Καρναβαλιού.

 Γνωρίσαμε την Τελάλη και γευτήκαμε σοκολατοειδή που προσφέρθηκαν.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/01/20/paradosi-lavaroy-toy-patrinoy-karnavalioy/






Η Μπάντα του Δήμου μας επισκέφθηκε την Τσικνοπέμπτη και έπαιξε καρναβαλικά τραγούδια ενώ μοιράστηκαν και σοκολάτες με το λογότυπο "Πατρινό Καρναβάλι".

 https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/03/05/o-flevaris-sto-scholeio-mas-ki-an-flevisei-kalokairi-tha-myrisei/

 


Μάρτιος: 

Σε συνδυασμό με το εργαστήριο δεξιοτήτων "1,2,3...Ανακύκλωσε!"αλλά και τη δράση ενεργούς πολιτειότητας "Mε το μωβ κάδο οδηγό, νοιάζομαι και δρω", που εντάσσεται στο 12ο θεματικό πεδίο Βιώσιμης Ανάπτυξης "Υπεύθυνη Κατανάλωση και Παραγωγή", συμμετείχαμε σε δράσεις ανακύκλωσης. 

( εκκρεμεί η ανάρτηση στο ιστολόγιο για αυτό το θέμα έως ότου ολοκληρωθεί)

Συλλέξαμε πλαστικά καπάκια για το πρόγραμμα "Ευέλικτα Καπάκια", σε συνεργασία με το τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Π.Ε. Αχαΐας και την τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά και μπαταρίες που τοποθετούσαμε σε δοχείο "ΑΦΗΣ" και τηγανέλαιο το οποίο θα δοθεί σε εκπρόσωποτης collect oil.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2024/09/24/nai-sta-eyelikta-kapakia-kai-ochi-mono-scholiko-etos-2024-2025/ 

 


 

 


Στο νηπιαγωγείο μας θα πραγματοποιηθεί μία έκθεση με έργα των παιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά.

 Κατά τις διακοπές του Πάσχα οι γονείς σε συνεργασία με τα παιδάκια κατασκεύασαν με ανακυκλώσιμα υλικά ( όπως χαρτόκουτα,άδειες συσκευασίες προϊόντων,καπάκια κ.α πολλά ) αξιοθέατα της πόλης μας που αφορούν στο φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον (π.χ. γήπεδο, ναό, θέατρο, πλατεία, δημαρχείο, ταχυδρομείο, μουσείο, βιβλιοθήκη,λιμάνι,φάρο,γέφυρα  κλπ.). 

Στο νηπιαγωγείο θα τα ενώσουμε και θα αναπαραστήσουμε το σχολείο,τη γειτονιά μας και κατά προέκταση την πόλη μας.

Επίσης παίξαμε με παιχνίδια ατομικά ή και ομαδικά ,από ανακυκλώσιμα υλικά. 





 Μας δώσατε  μεγάλη χαρά και η βοήθεια των γονέων πολύτιμη στο έργο μας.

 

 








 Είναι όλα μοναδικά και υπέροχα....

και είμαστε σε αναμονή και για άλλα έργα ......

Απρίλιος:

 Επισκεφθήκαμε το Κοινωνικό Συσσίτιο Μητροπόλεως "Άρτος Αγάπης" και παραδώσαμε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης μαζί με άλμπουμ από ζωγραφιές, με το σύνθημα "Βοήθησε και εσύ για να μην πεινάσει κανείς!" και ένα κεραμικό σκεύος, σε σχήμα χεράκια σε θέση προσφοράς, με σοκολατοειδή. Κεραστήκαμε νηστίσιμη πίτσα, ντόνατς, πορτοκαλάδα, κουλουράκια αλλά και λαμπάδες με την εικόνα του Χριστού για τις εκπαιδευτικούς.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/09/prosfora-agapis-en-opsei-ton-eorton-toy-pascha-episkepsi-sto-koinoniko-syssitio-tis-ieras-mitropoleos-patron-artos-agapis-2025/




Παρακολουθήσαμε Προηγιασμένη Λειτουργία στον παλαιό ναό Αποστόλου Ανδρέα και πήραμε εικονίτσες του Πολιούχου. Δροσιστήκαμε με το Αγίασμα στο Πηγαδάκι του και προσκυνήσαμε την Τίμια Κάρα και το σταυρό Χ του Πολιούχου στο νέο ναό.

 Στο Ηρώον αποτείναμε φόρο τιμής στους 10.000 σφαγιασθέντων Πατρινών κρατώντας ενός λεπτού

 σιγή και ψάλλοντας τον Εθνικό Ύμνο .

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/14/episkepsi-ston-polioycho-tis-polis-mas-ieros-naos-agioy-andrea-patron-2025/




Επίσκεψη του 17ου Ν/Γ Πατρών στο σχολείο μας

«Το νερό είναι ζωή!!! Αν δεν κάνουμε αγώνα, δεν θα μείνει ούτε σταγόνα»!

Αυτό ήταν το… μήνυμα των παιδιών, από το 17ο Νηπιαγωγείο Πάτρα, που μαζί με τις νηπιαγωγούς τους, ήρθαν να επισκεφθούν το σχολείο μας την Παρασκευή 28/3/2025 για να μας μοιράσουν ενημερωτικά φυλλάδια με μηνύματα για την προστασία του νερού.

Τους υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά, γνωριστήκαμε, μοιράσαμε με τη σειρά μας δώρα στα παιδιά, βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες και σφραγίσαμε τη φιλία μας με τα δακτυλικά αποτυπώματά μας.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/01/episkepsi-toy-17oy-n-g-patron-sto-scholeio-mas/




Επισκεφθήκαμε το Σπίτι Νερού και μάθαμε για την αειφόρο διαχείρισή του.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/29/episkepsi-sto-spiti-toy-neroy/



22 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα “Η ώρα της Γης”

Στα πλαίσια της επικείμενης εκδρομής μας στο “Σπίτι του Νερού” αλλά και της Παγκόσμιας Ημέρας “Η ώρα της Γης” που γιορτάζεται στις 22 Μαρτίου και φέτος είναι αφιερωμένη στη θάλασσα, μιλήσαμε για τις θαλάσσιες προστατευμένες περιοχές και τονίσαμε την τεράστια αξία που έχει για τη ζωή μας η θάλασσα και γενικά το νερό στον πλανήτη μας.
Είδαμε σχετικά βίντεο και ζωγραφίσαμε την παλάμη μας με τα χρώματα της Γης με το σύνθημα ότι το μέλλον της Γης βρίσκεται στα χέρια μας.

https://blogs.sch.gr/15nipat/2025/04/11/22-martioy-pagkosmia-imera-quot-i-ora-tis-gis-quot/





Υπολείπονται να γίνουν  αξιολογήσεις με καταγραφή των απόψεων μαθητών ,γονέων και εκπαιδευτικών.

Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών


Ερωτηματολόγιο μαθητών( σας παρακαλούμε να βοηθήσετε τα παιδάκια να  το συμπληρώσετε)

https://docs.google.com/forms/d/1XN9SZ8tz3JhU_vpBDVdJTtSgi13Xjaqsn7cZiLepbNI/edit 

Ερωτηματολόγιο γονέων ( σας παρακαλούμε να το συμπληρώσετε)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeKuTKOLhkOuOZoLLrj5c9I0Wtl4Qh7NPMbUiNsLmXGTPwHVw/viewform  

Υπολείπονται να γίνουν εκπαιδευτικές επισκέψεις 

1.Πρότυπη βιομηχανία Γάλακτος της πόλη μας το ΠΡΩΤΟ, 

2. Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας Μ.Ε.Τ στο Πανεπιστήμιο Πατρών

3.Καθαρισμός της γειτονίας μας.

Το πρόγραμμα ευελπιστούμε και με την δική σας πολύτιμη βοήθεια να ολοκληρωθεί με επιτυχία.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την Καθολική συμμετοχή στις δράσεις μας.

Οι στόχοι που θέσαμε υλοποιήθηκαν στο βαθμό που ήταν δυνατόν. 

Τα νήπια αποκόμισαν τις καλύτερες εμπειρίες και συναισθήματα για την Πάτρα, 

την πόλη της Καρδιάς μας.




Σχέδιο Δράσης2024-25: Με το Στρούμπειο οδηγό τα μικρά τα Στρουμπειάκια την Πάτρα γνωρίζουν,την πόλη που ζουν και με Αγάπη την φροντίζουν .

  Συλλογικός Προγραμματισμός Εσωτερική και Εξωτερική Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου του  15ου Νηπιαγωγείου Πατρών-2024-2025. Σχέδιο Δράσ...