Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΠΑΤΡΑ, ΑΧΑΙΑ, Greece
Πολυαγαπημένα μας παιδιά και γονείς,αγαπητοί συνάδελφοι ... Ονομάζομαι Παγανιά Γεωργία ,Νηπιαγωγός και προϊσταμένη του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών. Το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών βρίσκεται στην Μαιζώνος 26 ΤΚ 26223 στο κέντρο της πόλης. Λέγεται και Στρούμπειο και συστεγάζεται με το 2ο Δημοτικό σχολείο Πατρών. Το Στρούμπειο είναι ένα από τα ιστορικότερα σχολεία των Πατρών με την ίδρυση του να χρονολογείται το 1883.

Τετάρτη 11 Μαΐου 2022

3η Θεματική Ενότητα Δεξιοτήτων :eTwinning 2021-22: Κόκκινη κλωστή δεμένη ,Δεξιότητες γυρεύει #skillslabs

 

Θεματική  Φροντίζω το περιβάλλον

Υποθεματική

Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

Με τους ήρωες των παραμυθιών μαθαίνω να αειφορώ!

Ακολουθεί η Ενημέρωση γονέων για την εμπλοκή τους στην περιβαλλοντική μας δράση και τους στόχους αυτής .  

έγγραφο από την Ευγενία Διαματάρη

ενημέρωση γονέων 

Δόθηκε Ερωτηματολόγιο σε γονείς για την ανίχνευση πρότερων γνώσεων και εμπειριών των παιδιών από την καθημερινή τους ζωή (με ερωτηματολόγιο google form  ) από Nάνσυ Μαυρίδου και Μαρία Ναούμ !

ερωτηματολόγιο για γονείς -ανίχνευση

1ο   εργαστήριο :

Τίτλος:  Στου Τζεπέτο το εργαστήρι σκουπίδια  ένα σωρό…

Δραστηριότητα 1η

Κάναμε Παιχνίδια ψυχοκινητικής ενεργοποίησης – ενδυνάμωσης της ομάδας.

προτεινόμενα παιχνίδια το :Πέτρα , μολύβι ,ψαλίδι , χαρτί ( ιδέα της Ευγενίας ) 

pixiz 04 05 2022 19 22 30 pixiz 04 05 2022 19 24 25

παίξαμε και παιχνίδι τύπου survivor (ιδέα από τη Σοφία  Παπαιωάννου )

Χωριστήκαμε σε 2 ομάδες και κάναμε Αγώνα ταχύτητας τύπου survivor με στεφάνια, τουβλάκια κλπ, και  καταλήγουν να ρίξουν μέσα σε  καλάθι κάποιους στόχους που θα είναι πλαστικά μπουκάλια, αλουμινόχαρτο και χαρτιά σε μπάλες.

Νικήτρια η ομάδα που θα κάνει πιο γρήγορα τη διαδρομή και θα ρίξει όλους τους στόχους στο καλάθι.

pixiz 04 05 2022 19 15 34 pixiz 04 05 2022 19 17 22

Αρκετά Παιχνίδια με υλικά ανακύκλωσης  βρήκαμε  στο λίνκ: παιχνίδια 

Δραστηριότητα 2η

Διαβάζουμε το παραμύθι του Πινόκιο και συζητάμε  την υπόθεση.

pixiz 04 05 2022 19 35 11

Δραστηριότητα 3 η

Στη συνέχεια τα παιδιά παρατηρούν μια εικόνα από το εργαστήριο του Τζεπέτου..

(Διευκρινήσεις :ο Τζεπέτο λείπει ταξίδι και όταν γυρίζει βλέπει  το εργαστήρι του γεμάτο σκουπίδια .Ακολουθεί συνομιλία με τον βοηθό του) 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ :

βλέπω ,σκέφτομαι ,αναρωτιέμαι 

παρατήρηση εικόνας -προβληματισμός 

Εστίαση στις λεπτομέρειες της εικόνας με σκοπό την κινητοποίηση του ενδιαφέροντος και την διερεύνηση πρότερων γνώσεων.

Η νηπιαγωγός δείχνει τη  φωτογραφία (κόμικ) από το εργαστήριο γεμάτο με σκουπίδια  και γίνεται η προσέγγιση  του ζητήματος …

 

pixiz 04 05 2022 19 43 49

Με ερωτήσεις του τύπου τι βλέπεις σε αυτή την εικόνα ,τι σκέφτεσαι ότι μπορεί να συμβαίνει και τι θα έπρεπε να κάνει ο βοηθός του? 

Ακολουθεί καταιγισμός ιδεών και καταγραφή απαντήσεων .

Τα παιδιά καλούνται να αποτυπώσουν τις γνώσεις τους  σε φύλλα εργασίας  .

όπως Τι δεν χρειάζεται Ο Τζεπέτο στο εργαστήριο του…

pixiz 04 05 2022 19 47 46   pixiz 04 05 2022 19 53 10 pixiz 04 05 2022 19 55 59

και Τι συζητάει ο Τζεπέτο με το βοηθό του;

pixiz 04 05 2022 20 57 10

Παραθέτουμε το Σύνδεσμο εποπτικού υλικού 1ου Εργαστηρίου

https://spapaioannou1.netboard.me/7wb3qg5hsf7hera/?tab=446706&link=oEyLj02z-DeJizfrc-ES6E0wxz

2ο εργαστήριο 

(διαχωρισμός άχρηστων–ανακυκλώσιμων υλικών )

Τίτλος :<<το καλάθι της κοκκινοσκουφίτσας>>

Δραστηριότητα 1

Η κοκκινοσκουφίτσα δεν πετάει  τίποτε στο δάσος κι έτσι επιστρέφει από τη γιαγιά της με ένα καλάθι γεμάτο …με όσα απέμειναν …

pixiz 04 05 2022 21 13 30

Γίνεται δραματοποίηση της διασκευασμένης σκηνής του παραμυθιού από τους μαθητές με διατύπωση υποθετικού ερωτήματος

«Αν ήσουν η κοκκινοσκουφίτσα τι απορρίμματα θα είχαν απομείνει μέσα στο καλάθι σου γυρνώντας από τη γιαγιά σου  και που θα μπορούσες να τα πετάξεις;».

Ετοιμάζουμε ένα δικό μας καλάθι με τα σκουπίδια .

Σκοπός μας , οι μαθητές να αποτυπώσουν μέσω της ζωγραφικής τις ιδέες τους σχετικά με το τι μπορεί να περιέχει το καλάθι της ηρωίδας κατά την επιστροφή της από τη γιαγιά της και προσπάθεια διαχωρισμού  άχρηστων υλικών και ανακυκλώσιμων.

pixiz 04 05 2022 21 08 51    pixiz 04 05 2022 21 05 06

Δραστηριότητα  2η

Σε αυτή την δραστηριότητα τα παιδιά μέσω της έρευνας πεδίου θα προετοιμαστούν για field trip, θα γίνουν οι κατάσκοποι των απορριμμάτων και με συμμετοχική φωτογραφία θα καταγράψουν ότι παρατηρούν

Η προετοιμασία έρευνας πεδίου γίνεται με το σχετικό ερώτημα διερεύνησης -Τι θα μπορούσαμε να κρατήσουμε  και τι θα μπορούσαμε να πετάξουμε και που? 

 Έχοντας δημιουργήσει το δικό μας καλάθι στην προηγούμενη δραστηριότητα, αναζητούμε τις απαντήσεις στον περίπατο μας.(trip field)

 Ορισμένα παιδιά χρησιμοποιούν φωτογραφική μηχανή για την καταγραφή όσων τους κάνουν εντύπωση και άλλα τα αποτυπώνουν μέσω της ζωγραφικής.

pixiz 04 05 2022 21 17 41

Γίνεται η Φωτογράφιση σκουπιδιών στο προαύλιο και αφού τα μάζεψαν έκαναν Διαχωρισμό σκουπιδιών ανά υλικό στο τρενάκι της ανακύκλωσης.

pixiz 04 05 2022 21 23 46  pixiz 04 05 2022 21 28 51

 

Δραστηριότητα 3η

 Έγινε αξιοποίηση  εκπαιδευτικού βίντεο με υλικά της ανακύκλωσης(ελληνική εταιρεία ανακύκλωσης)

και στη συνέχεια ΠΑΙΧΝΙΔΙ …

Γινόμαστε ντετέκτιβ και ψάχνουμε να βρούμε το σήμα της ανακύκλωσης ….όποιος βρει τα πιο πολλά κερδίζει .

8

Σύνδεσμος με εποπτικό υλικό του 2ου εργαστηρίου

https://spapaioannou1.netboard.me/7wb3qg5hsf7hera/?tab=446707&link=oEyLj02z-DeJizfrc-ES6E0wxz

3 ο  εργαστήριο 

(Ανακύκλωση)

 274528298 356910376242044 9071999509388893546 n  9

Τιτλος :<<Η κοκκινοσκουφίτσα δίνει εξηγήσεις και στο πρόβλημα σπουδαίες λύσεις >>

Ανατρέξαμε στο εποπτικό υλικό

https://spapaioannou1.netboard.me/7wb3qg5hsf7hera/?tab=446708&link=oEyLj02z-DeJizfrc-ES6E0wxz

 Δραστηριότητα 1η

Κουκλοθέατρο με γαντόκουκλα. Τα παιδιά συμμετέχουν σε μια διαδραστική παράσταση κουκλοθεάτρου, διατυπώνοντας και τα ίδια ερωτήσεις στην ηρωίδα και δίνοντας απαντήσεις όπου χρειάζεται.

 

pixiz 04 05 2022 20 52 24  IMG 20220330 130800   IMG 20220330 131605.png

 

 Δραστηριότητα 2η

Τα παιδιά αναλαμβάνουν δράση με την προτροπή της κούκλας, δημιουργώντας τη δική τους γωνιά ανακύκλωσης .

IMG 20220303 142925  pixiz 04 05 2022 21 52 47       

Ζωγραφίσαμε ψηφιακά τα ρομποτάκια της Ανακύκλωσης και τους δώσαμε τα δικά μας ονόματα….

 4

Ζωγραφίζουμε ελεύθερα τα ρομπότ της φαντασίας μας και δημιουργούν τη δική τους  μασκότ .

3h

Δραστηριότητα 3η 

»Πρόσκληση σε χορό»

EU Code Week Χορός της Εβδομάδας Προγραμματισμού 2022

Χορός της Εβδομάδας Προγραμματισμού.

Ξεκινήσαμε με την προετοιμασία για το CODE DANCE με αφορμή τις Απόκριες φτιάχνουμε μάσκες ρομποτάκια με ανακυκλώσιμα υλικά  και χορεύουμε …. για την συμμετοχή μας σε code  dance challenge .

 

 

 pixiz 04 05 2022 20 41 19  IMG 20220310 153723 IMG 20220310 153727  

 

https://codeweek.eu/view/443046/prosklisi-se-khoro

Σε αυτό τον τρελό   χορό   προσκαλέσαμε και τους  φίλους μας  να χορέψουν μαζί !

Μέσα από το χορευτικό περιβάλλον του code.org(dance party), πειραματιστήκαμε με προγραμματιστικές τεχνικές , επιλέξαμε  τους χορευτές που μας άρεσαν  ,τα σκηνικά ,τη μουσική και προγραμματίσαμε τις  φιγούρες των χορευτών μας και ακολουθήσαμε όλοι τις φιγούρες.

N

Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:27

 

Χορέψαμε όμως στο ρυθμό και των άλλων σχολείων που μας έστειλαν τις  δικές τους δημιουργίες…

https://spapaioannou1.netboard.me/tv7ikmzehpjbre3/?fbclid=IwAR0PFxE7D7qYz851Ua06hdBhUVMYI3W9XHIq8SkPeDL2XkV-TGMAJ00lI8s&link=Sx0QEMRD-ZRWn1cNU-xKL91Kn4

Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:31

Το χαρήκαμε πάρα πολύ και λάβαμε και το πιστοποιητικό μας.

p i 1

Δες και προηγούμενη σχετική  ανάρτηση

https://blogs.sch.gr/15nipat/2022/05/05/europe-code-dance-code-org-dance-party-2022/

 4ο εργαστήριο

(επαναχρησιμοποίηση υλικών )

τίτλος :Η Σταχτοπούτα στη σοφίτα ολομόναχη κοιτάζει ,ψάχνει εδώ κι εκεί και δημιουργεί με ότι βρει !! 

Κινητοποίηση ενδιαφέροντος της ομάδας μέσα από την παρουσίαση ενός βίντεο ή εικόνων από το διαδίκτυο σχετικά με δημιουργία ευφάνταστων έργων με ανακυκλώσιμα και άχρηστα υλικά. 

 ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ – ΤRASH ART 

Παρουσίαση εκπαιδευτικού βίντεο με εικόνες από εκπληκτικά δημιουργήματα με ανακυκλώσιμα υλικά.

Με βάση το βίντεο τα παιδιά συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι όπου τους ζητείται να μαντέψουν από τι υλικά είναι φτιαγμένες οι κατασκευές.

(Εικόνες από δημιουργήματα  με ανακυκλώσιμα η άχρηστα υλικά πχ. Plastic bloom ,bubble house  ,sine quqnon, παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί από παιδιά της Αφρικής από πεταμένα υλικά ,το εντυπωσιακό  Ρομπότ ‘’THE WEEE  MAN ‘’ του PAUL BONOMINI κ.α άλλα ευφάνταστα έργα ).

https://sites.google.com/site/mepinelakaiphantasia/erga-technes-apo-anakyklosima-ylika?fbclid=IwAR3AauwJT3XOs1ViLd3F3YpkxTksPMoYSFDTrEessAosXKv4AFYwwtSSmR4

Περισσότερες εικόνες και υλικό είδαμε στον παρακάτω σύνδεσμο.

 https://spapaioannou1.netboard.me/7wb3qg5hsf7hera/?tab=446709&link=oEyLj02z-DeJizfrc-ES6E0wxz

Δραστηριότητα 2η

Συζήτηση στην ολομέλεια και απάντηση στην ερώτηση διερεύνησης αν υπάρχουν αντικείμενα που στην καθημερινότητά μας τα χρησιμοποιούμε με άλλο τρόπο. Επιπλέον, εκφράζουν τις δικές τους προτάσεις και ιδέες.

12

Και δημιουργήσαμε με υλικά που αναζητήσαμε στην αποθήκη του σχολείου μας , την δική μας ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ – ΤRASH ART 

B IMG 20220506 115824 IMG 20220506 121012

Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε  με τι υλικά θα μας άρεσε περισσότερο να κάναμε το δικό μας γλυπτό με απορρίμματα

n

Δραστηριότητα 3η 

Από την δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών (ομαδικών, ταξινόμηση υλικών, παιχνίδι προγραμματισμού και διαδραστικών φύλλων εργασίας (live worksheet, drop & drag) κάναμε πολλά και ωραία παιχνίδια και φύλλα εργασίας.

10 A

https://padlet.com/mnaoym/cs04pa9ohsalrqlp

Made with Padlet

 Παίξαμε εμείς ,παίξτε και σεις….

https://www.liveworksheets.com/1-jy641368zi

https://learningapps.org/display?v=pq5fbv5ga20

https://www.liveworksheets.com/1-ap640696gg

https://learningapps.org/watch?v=psvv20p4t20

https://www.freememorygame.com/?dn=%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%A5%CE%9A%CE%9B%CE%A9%CE%A3%CE%97%206%CE%BF%20%CE%9D%CE%97%CE%A0%CE%99%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%93%CE%95%CE%99%CE%9F%20%CE%9A%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%9D%CE%98%CE%9F%CE%A5

5 ο  εργαστήριο   

(Κυκλική οικονομία )

Συμμετοχή στο ΒRAVO SCHOOLS. 

 Τίτλος: Η χιονάτη ,νιώθοντας ευγνωμοσύνη, τους νάνους σκέφτεται πως να βοηθήσει .

1η Δραστηριότητα

 Οργάνωση Bazaar 

Η χιονάτη συζητάει με τα παιδιά για το πως θα μπορούσε να βοηθήσει τους νάνους που εργάζονται τόσο σκληρά.

Τα παιδιά  προτείνουν να κάνουν μαζί  κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά .

Μέσα από τη συζήτηση αποφασίστηκε από τα παιδιά να βοηθήσουν φτωχά παιδιά με αυτές  τις κατασκευές.

Τα παιδιά αποφάσισαν να δουλέψουν στο σπίτι τους με τους γονείς τους και να φέρουν τρόφιμα   και λαμπάδες στο σχολείο για το Φωτεινό Αστέρι.

 Στο σχολείο φιλοτεχνήσαμε και γυάλινα φαναράκια φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά.

 

2

Περισσότερες πληροφορίες δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο….

https://blogs.sch.gr/15nipat/2022/04/15/paschalino-bazaar-foteino-asteri-frontida-agapi-gia-ton-anthropo-kai-to-perivallon-2022/

   

   

 ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΓΩΝ 

Φτιάχνουμε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία κολάζ τις φωτογραφίες των έργων και όλα τα σχολεία τα   αναρτούν  σε έναν συνεργατικό πίνακα παρουσίασης τύπου linoit  

http://inoit.com/users/sofiapapaioannou71/canvases/Φιλανθρωπικό%20Παζάρι%20

Οι ιδέες για την επαναχρησιμοποίηση των υλικών, δημιουργώντας όμορφες και χρήσιμες κατασκευές βρίσκονται στον παρακάτω ψηφιακό πίνακα που δημιούργησε η Νάνσυ Μαυρίδου σε συνεργασία  με την Μαρία Ναούμ.   

https://padlet.com/mavridouna1/8puy8d415me2ka19

Made with Padlet

 

6ο εργαστήριο:

Συνεργατικό παιχνίδι για το περιβάλλον

Συνεργατική παιχνιδοϊστορία για τους 17 στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης

  • Αγαπητοί φίλοι,γονείς και εκπαιδευτικοί  

    εδώ θα δείτε τη συνεργατική παιχνιδοϊστορία μας συγκεντρωτικά.

    Η αρχική ιδέα ήταν της Κωνσταντοπούλου  Ελισάβετ η οποία  διανθίστηκε με τις προτάσεις  όλων και υλοποιήθηκε από όλους τους συνεργάτες .

    Το εισαγωγικό κομμάτι και τους στόχους τους έγραψε η Κατερίνα Μπόθου, ενώ τα flipbook και η διαδραστική αφίσα της Ανθούλας Ζήση.

    Ο σύνδεσμος της διαδραστικής αφίσας είναι εδώ.

 https://view.genial.ly/622b9322d67c2000188d9978/interactive-content-h-kokkinoskoyfitsa-se-nees-peripeteies-ok

Πιο αναλυτικά….

Η Τρίτη ομάδα του έργου Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει ξεκίνησε μία παιχνιδοϊστορία στην οποία η κοκκινοσκουφίτσα ακολουθεί έναν δρόμο γεμάτο δράση και οικολογία μέχρι να φτάσει στο σπιτάκι της γιαγιάς της . Έγινε καταμερισμός δραστηριοτήτων και κάθε σχολείο  ανέλαβε κάποιους από τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης και δημιούργησε την συνέχεια της ιστορίας την οποία συνοδεύει και  από σχετικά παιχνίδια.

Εμείς είμαστε στην πρώτη ομάδα των εργαστηρίων . Στόχος της δική μας ομάδας ήταν ο 13ος  Δράση για το κλίμα  και Στόχος 15ος  Ζωή στη στεριά.

Η Δημιουργία παιχνιδιών από το κάθε σχολείο ήταν :

 ΘέμαΠαιχνίδιΣχολείο
1ΧλωρίδαΥπάρχει δεν υπάρχει στο δάσος (learningapps)Νηπιαγωγείο Κορυφής
2ΠανίδαΉχοι ζώων, Αντιστοίχιση (πχ learningapps)9ο Νηπιαγωγείο Αμπελοκήπων
3Παράνομη υλοτομίαPuzzle15ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4ΚυνηγόςΕκατομμυριούχοςΝηπιαγωγείο Τρικάλων
5Πού θα απευθυνθεί η Κοκκινοσκουφίτσα; (Πυροσβεστική, Δασική υπηρεσία, Anima…)Αντιστοίχιση4ο Νηπιαγωγείο Φαρσάλων
6Τα ζώα του δάσους και τα μικρά τουςΠαιχνίδι μνήμης8ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης
7Μέσα κατάσβεσηςΤο τρένο που κουβαλά μόνο τα οχήματα7ο Νηπιαγωγείο Βέροιας
8Ζώα υπό εξαφάνισηWordwall-  Άνοιξε το κουτίΝηπιαγωγείο Αιγιάλης Αμοργού
9Συνέπειες της φωτιάςPuzzle – quiz, όπως πχ genniallly12ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου 
10ΑναδάσωσηΣειροθέτηση – Βάλε στη σειρά τις εικόνες (learningapps)Νηπιαγωγείο Στερνών

 

Εμείς αναλάβαμε την παράνομη υλοτομία.

Αρχικά έγινε συζήτηση για το δάσος χρησιμότητα, χλωρίδα, πανίδα .

Είδαμε ένα καμένο δάσος.

Διαβάσαμε την ιστορία του καπνούλη

Συζητήσαμε Τι μπορεί να προκαλέσει μια φωτιά και τι συνέπειες έχει κάτι τέτοιο.

277583699 664580561218737 3410664337746786076 n 277609283 304074801863737 2418152819996659094 n

Είδαμε βιντεάκι για την πρόληψη πυρκαγιών στο Δάσος και τι κάνουμε αν διαπιστώσουμε φωτιά και τέλος ένα φύλλο εργασίας.

x   6

Στη συνέχεια είδαμε βίντεο και εικόνες και εξηγήσαμε τι σημαίνει παράνομη υλοτομία παίρνοντας αφορμή από το γουρουνάκι που έκοβε δέντρα για να φτιάξει το σπίτι του και σε προέκταση τι κάνουν οι άνθρωποι….

Χωριστήκαμε σε ομάδες και ζωγραφίσαμε με ότι ασχοληθήκαμε  και στο τέλος όλες οι ελεύθερες ζωγραφιές έγιναν μια υπέροχη αφίσα που απεικόνιζε την παράνομη υλοτομία .

n

και στη συνέχεια  αυτή η αφίσα έγινε ψηφιακό παζλ για τις ανάγκες της παραμυθοιστορίας

7

Στο τέλος προέκυψαν τα παρακάτω παιχνίδια.

Ά ομάδας.

file:///C:/Users/user/Downloads/%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%8A%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-1%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82.pdf

Και των άλλων ομάδων

https://online.pubhtml5.com/imgbm/xbul/

https://online.pubhtml5.com/imgbm/yuse/

 

https://online.pubhtml5.com/imgbm/mzug/

https://online.pubhtml5.com/imgbm/wnoc/

 

 Φτάνοντας κοντά στις διακοπές του Πάσχα κάναμε μία υπέροχη  Πασχαλινή συνεργατική κάρτα .

Το κάθε σχολείο φτιάχνει από ένα αντικείμενο.

Συνεργατική κάρτα ευχών για το Πάσχα !!!

 

 

Εικόνα Σχολείο 
γρασίδι Νηπιαγωγείο Αντιφιλίππων
το γράμμα    Κ9ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν.ΙΩΝΙΑΣ
το γράμμα     Α1ο Νηπιαγωγείο Κουνουπιδιανών
το γράμμα     Λ 7ο Νηπιαγωγείο Βέροιας
το γράμμα     ΟΝηπιαγωγείο Τρικάλων
το γράμμα     ΠΝηπιαγωγείο Σούρπης
το γράμμα     Α5o Νηπιαγωγείο Αλμυρού
το γράμμα     Σ  1ο Νηπιαγωγείο Αλμυρού
το γράμμα     Χ 22ο Νηπιαγωγείο Βόλου
το γράμμα     Α
1ο   λαγουδάκιΝηπιαγωγείο Παλατιτσίων
2ο  λαγουδάκι2 Νηπιαγωγείο Νεάπολης
1ο  κοτοπουλάκιΝηπιαγωγείο Αγίου Γεωργίου
2ο   κοτοπουλάκιΝηπιαγωγείο Κορυφής 
1ο   αυγό  12ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου 
2ο   αυγό3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου
3ο   αυγό32 Νηπιαγωγείο Ευόσμου τμήμα 1 και 2
4ο    αυγό8ο Νηπιαγωγείο Ευοσμου
ένας ήλιος Νηπιαγωγείο Μεσορόπης
1η  πασχαλίτσα 8ο ΝΠΓ Νεάπολης 

Τμήμα 1 & 2

2η πασχαλίτσα Νηπιαγωγείο Παραλίας Οφρυνίου
3η  πασχαλίτσα 6ο Νηπ/γείο Αιγάλεω
1  καλαθάκι 2ο  Νηπιαγωγείο Νεάπολης
1η πεταλουδίτσα13ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου
2η  πεταλουδίτσαΕλληνοαγγλική Αγωγή
3η  πεταλουδίτσα7o Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς
4η  πεταλουδίτσα1ο Νηπιαγωγείο Ανωγείων 
1ο   παιδάκι 4o Νηπιαγωγείο Κουνουπιδιανών Χανίων
2ο  παιδάκι Νηπιαγωγείο Αιγιάλης Αμοργού
1ο  λουλουδάκι 4ο Νηπιαγωγείο Μετ/σης 
2ο  λουλουδάκι Νηπιαγωγείο Αρέθουσας
3ο   λουλουδάκι Νηπιαγωγείο Ασπροβάλτας
4ο  λουλουδάκι 4ο Νηπιαγωγείο Αλμυρού
5ο   λουλουδάκι 9o Νηπιαγωγείο Αμπελοκήπων
6ο   λουλουδάκι 2ο Νηπιαγωγείο Πλαγιαρίου
7ο   λουλουδάκι 4ο Νηπιαγωγείο Φαρσάλων
8ο   λουλουδάκι 2ο Νηπιαγωγείο Φαρσάλων
9ο   λουλουδάκι Νηπιαγωγείο Στερνών 
10ο    λουλουδάκι 15o Νηπιαγωγείο Πατρών

Το δικό μας Νηπιαγωγείο ανέλαβε να φτιάξει ένα λουλουδάκι και όλα μαζί συνέθεσαν το παρακάτω αποτέλεσμα.

Το φτιάξαμε με πλαστικά κουταλάκια, καπάκια και ζωγραφική!!!

5

και  όλα τα αντικείμενα  μαζί που φιλοτεχνήθηκαν από όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία έκαναν το παρακάτω υπέροχο αποτέλεσμα  Πασχαλινής κάρτας. Εμείς χαρήκαμε πάρα πολύ το αποτέλεσμα….

καρτα

7ο εργαστήριο: Αξιολόγηση

Τα παιδιά παίζουν ονλινε παιχνίδια και ζωγραφίζουν ανάλογα φύλλα εργασίας και αξιολογούμε τις γνώσεις τους.

11     13

Έγινε και μία Συνάντηση 1ης ομάδας.

Όπου τα παιδιά μοιράστηκαν όμορφες στιγμές 

https://docs.google.com/presentation/d/1bHbsPiu1wJxFOYpZkDEpMum7lnsF-w7jNKs1DoLL8-w/edit?fbclid=IwAR0uXIag5QVte9E-YXMZA6O-vHd80QJcGS7fUTApFkS0TGCGCkJv5th8B70#slide=id.g127f0a09575_0_0

και μία συνεργατική ονλινε ζωγραφική στην οποία αποτύπωσαν συναισθήματα.

279448957 362524185907391 2137853350542249735 n 279753898 368415291895343 1170632802315249693 n

Άλλη μια θεματική εργαστηρίων μέσω του etwinning  με  όμορφες δράσεις, έφτασε στο τέλος της. Μάθαμε ,διασκεδάσαμε και περάσαμε υπέροχα!!!!

279396024 529949528798317 4630379041861758065 n

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιέρωμα στην γιορτή του Πολυτεχνείου…2024

  Η εβδομάδα αυτή ξεκίνησε με ένα παραμύθι της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου για να εξηγήσουμε στα παιδιά την αξία της Δημοκρατίας και να θυ...