Διαβάσαμε μια παραλλαγή του παραμυθιού «Χάνσελ και Γκρέτελ» και έγινε διδακτική αξιοποίησή του και αντίστοιχο φύλλο εργασίας.
Τα παιδιά χώρισαν τις τροφές σε ομάδες και έφτιαξε το κάθε παιδί το πιάτο του με υγιεινές επιλογές.
Γνώρισαν την πυραμίδα της Μεσογειακής Διατροφής και την έχτισαν σιγά σιγά υπό την καθοδήγησή μας και κάναμε αντίστοιχο φύλλο εργασίας
Διαβάσαμε το βιβλίο της Άννα Ράισελμαν “Σοκολάκης και Ζαχαρούλα Τρυποδόντη”, ζωγραφίσαμε τις εντυπώσεις μας και κάναμε τα μέρη του δοντιού.
Κατηγοριοποιήσαμε τις τροφές σε αύτές που κάνουν τα δόντια μας χαρούμενα και σε αυτές που τα κάνουν λυπημένα.
Γράψαμε τις λέξεις “δόντι”, “οδοντόκρεμα”, “στόμα” και “οδοντόβουρτσα” και κάναμε παιχνίδι αντιστοίχησης αντικειμένου με την αντίστοιχη λέξη.
Γνώρισαν τα νεογιλά δόντια και εξοικειώθηκαν με μερικές από τις ονομασίες των βασικών μας δοντιών και έμαθαν πως να τα βουρτσίζουν σωστά.
Διαβάσαμε το βιβλίο “Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της Γαμήλιας Τούρτας” και συζητήσαμε για το πόσο η κακή διατροφή και ιδιαίτερα η ζάχαρη καταστρέφει τα δόντια.
Προσκαλέσαμε την οδοντίατρο Κατερίνα Μανώλη και μας ενημέρωσε για τη σωστή στοματική υγιεινή και πως την επηρεάζει η κατάλληλη ή μη διατροφή. Έδειξε στα παιδιά το σωστό τρόπο πλυσίματος των δοντιών μετά από κάθε γεύμα, παρουσίασε τα εργαλεία του οδοντιάτρου, ενημέρωσε πως η σωστή διατροφή κάνει καλό στα δόντια και πως η καταλληλότερη στιγμή για μιά γλυκιά λιχουδιά είναι μετά από κάποιο γεύμα και όχι νηστικοί. Στο τέλος χάρισε στα παιδιά βραβεία, οδοντόβουρτσες, οδοντόκρεμες, ενημερωτικά φυλλάδια και αυτοκόλλητα.
Με αφορμή την επίσκεψη της οδοντιάτρου φτιάξαμε τη γωνιά της στοματικής υγιεινής
Κάναμε και φύλλα εργασιών στα πλαίσια των μαθηματικών.
Στο τέλος συζητήσαμε για πόσα γνωρίζαμε εξ αρχής και πόσα άλλα μάθαμε στο τέλος του 4ου Θεματικού Κύκλου και τα παιδιά έδωσαν υπόσχεση να φροντίζουν τη στοματική τους υγιεινή καθημερινά…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου