Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΠΑΤΡΑ, ΑΧΑΙΑ, Greece
Πολυαγαπημένα μας παιδιά και γονείς,αγαπητοί συνάδελφοι ... Ονομάζομαι Παγανιά Γεωργία ,Νηπιαγωγός και προϊσταμένη του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών. Το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών βρίσκεται στην Μαιζώνος 26 ΤΚ 26223 στο κέντρο της πόλης. Λέγεται και Στρούμπειο και συστεγάζεται με το 2ο Δημοτικό σχολείο Πατρών. Το Στρούμπειο είναι ένα από τα ιστορικότερα σχολεία των Πατρών με την ίδρυση του να χρονολογείται το 1883.

Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

2η Θεματική Ενότητα Δεξιοτήτων :eTwinning 2021-22: Κόκκινη κλωστή δεμένη ,Δεξιότητες γυρεύει #skillslabs.

 2ης Θεματικής Ενότητας Δεξιοτήτων:Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Υποθεματική:Ανθρώπινα δικαιώματα.

Τίτλος:Τα δικαιώματα στα παραμύθια. 

Περάσαμε στην 2η θεματική ενότητα των Δεξιοτήτων και η γωνιά του προγράμματος μας εμπλουτίστηκε με περισσότερα κλασικά παραμύθια.

IMG 20211119 131049 24

Λατρεύουμε την ακρόαση αυτών των παραμυθιών με τους αγαπημένους ήρωες….

23

1ο εργαστήριο: Μια έκπληξη μας περιμένει!!!!

 

1η δραστηριότητα: Η έκπληξη του Αι Βασίλη.

Δημιουργήσαμε ένα  δώρο  έκπληξηένα κόκκινο κουτί το οποίο το κρύψαμε στην αυλή.( μέσα είχε ένα γράμμα και τις κάρτες

των παραμυθιών σχετικές με τα δικαιώματα των παιδιών )
*** Το γράμμα 
δημιούργησε η συνάδελφος Μαίρη Μίλη και τις κάρτες η Ανθή Ζήση.

Εμφανίζεται ο  Άγιος Βασίλης ως avatar( δημιουργία από τους  συνάδελφους  Αστέριο και Γαλάτεια) ο οποίος παρακινεί τα παιδιά να λύσουν ένα γρίφο.

Ακούστε ……

https://blabberize.com/view/id/2076914?fbclid=IwAR1JWfz74r3QH43_-arwzYzsEeuGlSTjhFpGHYg34LXB0IrKmVmGrxqIx_M

 

https://blabberize.com/view/id/2076914


Τα παιδιά πράγματι με μεγάλη αγωνία ακούνε το μήνυμα πολύ προσεκτικά το οποίο τα προτρέπει να ανακαλύψουν το μέρος που τους έχει αφήσει ένα δώρο !
Τα παιδιά α
νακαλύπτουν το δώρο , το ανοίγουν και η εκπαιδευτικός διαβάζει το γράμμα του ΑϊΒασίλη . 

3  cn

2η δραστηριότητα Παιχνίδι με κάρτες


Τα παιδιά ακολουθώντας τις οδηγίες παίζουν το μουσικό παιχνίδι με τις κάρτες των δικαιωμάτων.

Με το σταμάτημα της μουσικής όποιος πάρει κάρτα βγαίνει έξω,το παιχνίδι τελειώνει όταν έχουν τελειώσει

οι κάρτες και κάθε παιδί κ
ρατά τουλάχιστον από μία .

b

3η δραστηριότητα Εισαγωγή στα δικαιώματα των παιδιών μέσα από τις ρουτίνες σκέψεις.


Συζήτηση στην ολομέλεια 
α παιδιά περιγράφουν τις κάρτες που έχουν στα χεράκια τους .
Περιγράφουν και συζητούν για 
όσα βλέπουν στις εικόνες ….και μοιράζονται τις σκέψεις και τους προβληματισμούς
τους σχετικά με τις έννοιες που αντιπροσωπεύουν τα δικαιώματα όπως ,υγεία,αγάπη,οικογένεια,σπίτι,φαγητό,όνομα.κλπ

m

Δημιουργήσαμε το παραμυθένιο μας χωριό σε ένα χειμωνιάτικο χιονισμένο τοπίο και στη συνέχεια…….

n 1 26

Λόγω των ημερών και τον ερχομό των Χριστουγέννων ζωγραφίζουμε τα δικαιώματα σαν χριστουγεννιάτικα στολίδια

m 1  

με τα οποία  στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο έλατο στο παραμυθένιο  μας χωριό ……

d IMG 20211213 125520 IMG 20211214 125910
Δημιουργήσαμε και  έναν πίνακ
α αναφοράς με τις κάρτες δικαιώματα σε παρακάτω σχήμα 

74   

Αγάπη και σεβασμός στα Δικαιώματα!!!!

pixiz 12 12 2021 22 13 07

Όλες οι δράσεις του 1ου εργαστηρίου στον παρακάτω σύνδεσμο

https://docs.google.com/presentation/d/126wyZrUJxkQYo-zYnOMP0ujOtrjlrmmIwaTp028gi3E/edit#slide=id.p

https://docs.google.com/presentation/d/126wyZrUJxkQYo-zYnOMP0ujOtrjlrmmIwaTp028gi3E/edit#slide=id.p

 

2ο εργαστήριο :Ο μολυβένιος στρατιώτης.

1η δραστηριότητα με ένα μαγικό κλειδί


Ένα ξωτικούλη 
θα μας οδηγήσει με το γρίφο του στη γωνιά της βιβλιοθήκης όπου τα παιδιά θα
ανακαλύψουν το βιβλίο του Μολυβένιου στρατιώτη με ένα κλειδί πάνω , το μαγι
κό κλειδί των Χριστουγέννων.
Ξεκλειδώνουμε το παραμύθι και το διαβάζουμε η το βλέπουμε σε οθόνη  και το σταματάμε 
λίγο πριν το τέλος.

Το Αvatarξωτικό το έχει ετοιμάσει η Γαλάτεια.

https://www.voki.com/site/pickup?scid=18558809&chsm=cbb6c071ffbf12557b03d0b2812f1d44&fbclid=IwAR1JWfz74r3QH43_-arwzYzsEeuGlSTjhFpGHYg34LXB0IrKmVmGrxqIx_M

3 1

2η δραστηριότητα Το γράμμα του ξωτικού και η αποστολή

Διαβάζουμε το γράμμα του μολυβένιου στρατιώτη προς τα παιδιά


Σ
υγκεκριμένα το γράμμα αναφέρει :


Διάβασέ με και πριν το τέλος,
όποιος το μαγικό κλειδί κρατήσει,

να κάνει 
για μένα μια ευχή
γιατί έτσι μόνο θα πραγματοποιηθεί!
»

4b 1
Γράφουμε σε συννεφόλεξο 
 όσα έχουν πει τα παιδιά

5
3
η δραστηριότητα make wish


συζητάμε για την αξί
α της προσφοράς , της φιλανθρωπίας 

βλέπε στον παρακάτω σύνδεσμο…

https://blogs.sch.gr/15nipat/2021/12/21/draseis-koinonikoy-charaktira-meros-2o-make-a-wish-2021-22/

v 4m 1b 3
Η συμμετοχή μας στο make a wish έγινε σε συνεργασία με άλλα 40 Νηπιαγωγεία του προγράμματος μας σε όλους τους τομείς,φωτογραφία ,κολάζ ,τραγούδι κλπ.

Σας παραθέτουμε το συνεργατικό κολάζ φωτογραφιών από όλη την Α ομάδα που  στείλαμε  στο διαγωνισμό .
271597589 305416508303732 1568865554739426057 n

και επίσης μεγάλη περηφάνεια και χαρά μας γέμισε Η συμμετοχή της 4ης ομάδας  μας από την Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει στον διαγωνισμό για το πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής 2021-2022 στην κατηγορία ΤΡΑΓΟΥΔΙ .

Το συγκινητικό αυτό τραγούδι μας  ανέβηκε στο κανάλι του make a wish

Aυτά είναι τα Πιστοποιητικά Συμμετοχής  μας στη Δράση «Κόκκινη κλωστή δεμένη..δεξιότητες γυρεύει» από τον οργανισμό.

θέλοντας να μας ευχαριστήσουν για την συμμετοχή μας στο Πρόγραμμα  Αστέρι της Ευχής καθώς και για την πολύτιμη υποστήριξή μας μέσω της  δράσης «Κόκκινη κλωστή δεμένη..δεξιότητες γυρεύει».

Είναι μεγάλη τους χαρά που έχουμε ανθρώπους σαν εμάς δίπλα τους! 

27 1 1

Όλες οι  δράσεις μας από το 2 εργαστήριο στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://view.genial.ly/61e3eecc1cb3c70d26b54aa4/social-vertical-post-back-to-school-vertical-agenda

https://view.genial.ly/61e3eecc1cb3c70d26b54aa4/social-vertical-post-back-to-school-vertical-agenda

Επικοινωνήσαμε με τους εταίρους μας και ανταλλάξαμε ευχές και ζωγραφίσαμε συνεργατικά online.

6bd88905ac optbf8b136a8 opt

Δημιουργήσαμε ένα ψηφιακό βιβλίο ευχών με τα  παιδικά  μας χεράκια και στάλθηκε  στα Ειδικά σχολεία της πόλης μας και σε ιδρύματα στα πλαίσια του προγράμματος μας και της δεύτερης θεματικής ενότητας Δεξιοτήτων: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη.
IMG 20211218 121624
Καλήν εσπέραν άρχοντες κι αν είναι ορισμό σας Χριστού την θεία γέννηση να μπούμε στο αρχοντικό σας.
Τις ζωγραφιές μας και τις αγνές ευχές μας να σας χαρίσουμε για Καλές Γιορτές με αγάπη,χαμόγελα,υγεία,ευτυχία για όλα τα παιδιά στον κόσμο.
25
Τα μικρά τα Στρουμπειάκια από το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών σας στέλνουν τον παρακάτω σύνδεσμο.
Πατήστε τα βελάκια με τους αριθμούς στο πάνω μέρος για να ξεφυλλίσετε το ψηφιακό βιβλίο ευχών μας.
Με αγάπη
Τα νήπια μαζί με την
Κυρία Γωγώ και την κυρία Ιωάννα

Είχαμε φτάσει στο τέλος του πιο γιορτινού μήνα τον Δεκέμβριο που φέρνει την μεγάλη γιορτή της αγάπης της γέννησης του Χριστού μας.

Για αυτή την μεγάλη στιγμή μετρούσαμε αντίστροφα με το Ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης το οποίο περιελάμβανε μύθους ,αινίγματα των κλασικών παραμυθιών,τραγούδια ,χορούς,κατασκευές και μαγειρική. Είχαμε κάθε μέρα και μία έκπληξη με ευχάριστες δραστηριότητες.

https://calendar.myadvent.net/?id=65fdfa469ccb44df6ee6cba42e63a929&fbclid=IwAR0Riy5ak132iS8JPo5TJPf_VIy4f4eupB4JqqvBfROC7pib8voK0Kd7lM0&door=13

38 m 2  n 2

30 Εργαστήριο-Τίτλος: Με ένα λυχνάρι μαγικό, το νέο χρόνο ξεκινώ!

1η δραστηριότητα: Μαγικό ξεκίνημα

Διαβάζουμε ή παρακολουθούμε από το You Tube το παραμύθι του Αλαντίν : https://www.youtube.com/watch?v=XpjqrSCvmFA για να ξεκινήσει παραμυθένια η χρονιά.

7

2η δραστηριότητα – Παντομίμα

Αν είχαμε ένα λυχνάρι μαγικό κι εμφανιζόταν στο σχολειό και μας έλεγε ότι μπορούσε να εκπληρώσει μόνο μια ευχή μας , ποια θα ήταν αυτή; Τι θα ήθελαν να καταφέρουν τα παιδιά; Τι θα ήθελαν να μάθουν; Πού θα ήθελαν να πάνε; Τι θα ήθελαν να δοκιμάσουν που ενδεχομένως να φοβούνται να το κάνουν ; Τι θα ήθελαν να αλλάξει στη ζωή τους; Τι θα ήθελαν να αποκτήσουν; (όχι υλικά αγαθά) Το κάθε παιδί, αφού σκεφτεί ,παρουσιάζεται μπροστά στα υπόλοιπα παιδιά και κάνει παντομίμα προσπαθώντας να δώσει στα άλλα παιδιά να καταλάβουν ποια είναι η κρυφή του επιθυμία . Το παιδί που θα μαντέψει σωστά παρουσιάζει τη δική του επιθυμία για να τη μαντέψει το επόμενο παιδί,και το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρις ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία από όλα τα παιδιά.

9

3η δραστηριότητα: Ζωγραφίζοντας τις προσδοκίες για τη νέα χρονιά

« Είμαι του Τζίνι του λυχναριού κι ήρθα τη νέα τη χρονιά, ευχές πολλές να σας χαρίσω και μια επιθυμία σας να πραγματοποιήσω!» Τα παιδιά ζωγραφίζουν την επιθυμία τους

 

8

Όλες οι δράσεις μας του 3ου εργαστηρίου στον παρακάτω σύνδεσμο

https://view.genial.ly/61e4708a1cb3c70d26b562b4/video-presentation-30-ergasthrio-titlos-me-ena-lyxnari-magiko-to-neo-xrono-3ekinw

 

https://view.genial.ly/61e4831f45bdb80d2d184363/video-presentation-copy-30-ergasthrio-titlos-me-ena-lyxnari-magiko-to-neo-xrono-3ekinw

 

Εργαστήριο 4ο – Κάθε όνομα κρύβει τη δική του ιστορία!!

 

 1η δραστηριότητα: Μάντεψε τι μπορεί να σημαίνει!

Κάθε ήρωας παραμυθιού έχει ένα όνομα, άλλοι έχουν όνομα όπως αυτά που μπορεί να έχει κάποιος άνθρωπος, όπως Τζακ (Ιάκωβος),
Ραπουνζέλ κι άλλοι έχουν περίεργα ονόματα.

Τι λέτε, παιδιά, μπορούμε να μαντέψουμε τι σημαίνει το κάθε όνομα;

Για παράδειγμα, τι
μπορεί να σημαίνει η Χιονάτη, ο Κοντορεβιθούλης, η Τοσοδούλα, η Χρυσομαλλούσα, η Κοκκινοσκουφίτσα, η Σταχτοπούτα;

10  z

Παράλληλα δίνουμε ένα διαδραστικό φύλλο εργασίας στα παιδιά με αντιστοίχιση ονόματος ήρωα με κάποιο αντικείμενο.

Σύνδεσμος:https://www.liveworksheets.com/ut2798961vf

11

• 2η δραστηριότητα: Το παραμυθένιο μας όνομα

Στην παρεούλα συζητάμε με τα παιδιά. «Εσύ, αν ήσουν ήρωας παραμυθιού, ποιο θα ήταν το όνομά σου;»

Τα παιδιά παρατηρούν τον εαυτό τους, τα ρούχα τους, τα χαρακτηριστικά τους, τις ιδιαίτερες κλίσεις και ταλέντα τους και
λένε το παραμυθένιο τους όνομα.

Ο/Η νηπιαγωγός τα καταγράφει.

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγραφίζουν τον εαυτό τους και προσπαθούν να γράψουν το παραμυθένιο τους όνομα. (Φύλλο
εργασίας)

 

12

 3η δραστηριότητα: Το όνομά μου έχει τη δική του ιστορία!

mnj

Ο/η νηπιαγωγός εκτυπώνει το βιβλιαράκι του Freinet για το όνομά του και το διπλώνει, ακολουθώντας τα βήματα από το βιντεάκι: https://vimeo.com/147373315

Ο/η νηπιαγωγός ενημερώνει τους γονείς για τον τρόπο που θα μπορούσαν να βοηθήσουν κι αυτοί στην
ολοκλήρωση του βιβλίου.

Τα παιδιά ξεκινούν επιλέγοντας με το wordart ένα σχέδιο και γράφουν το όνομα τους.

c 1

Στην 3η σελίδα οι γονείς βοηθούν το παιδί να γράψει ή γράφουν οι ίδιοι από ποιον/α πήρε το όνομά του το παιδί,
γιατί του έδωσαν αυτό το όνομα κλπ

Στην 4η σελίδα βάζουν μια μικρή φωτογραφία της βάφτισης ή ζωγραφίζουν πως απέκτησαν το όνομά τους.

Στην 5η σελίδα βάζουν μια φωτογραφία με το νονό ή τη νονά τους ή γράφουν τα ονόματά τους.

Στην 6η σελίδα γράφουν πότε γιορτάζουν. Αν δε γνωρίζουν πότε γιορτάζει το όνομά τους, μπορεί να το αναζητήσουν στο εορτολόγιο.

Στην 7η σελίδα βάζουν μια μικρή οικογενειακή φωτογραφία.

Στην 8η σελίδα γράφουν το όνομα του Νηπιαγωγείου τους.

Αφού ολοκληρωθεί το βιβλιαράκι στο σπίτι, ορίζουμε την ημέρα, που θα παρουσιαστεί στα παιδιά. (Δεξιότητα επικοινωνίας)

j

Φτιάξαμε τις δικές μας ταυτότητες .

u 13

Ακούσαμε το παραμύθι ο Αμίν έχασε το δρόμο του το οποίο αναφέρετε στα δικαιώματα των παιδιών

14

και αναζητήσαμε σχετικά τραγούδια στο διαδίκτυο.

όλες οι δράσεις του 4ου εργαστηρίου παρουσιάστηκαν με το παρακάτω ψηφιακό εργαλείο.

Παίξαμε πολλά ψηφιακά παιχνίδια….

15

Παίξτε και σεις μαζί μας το παρακάτω παιχνίδι που ετοίμασε για μας η Αναστασία και την Ευγενία.

 

 

https://wordwall.net/play/28278/323/291?fbclid=IwAR356KHKKnfEHBqdn5RmOLSG9AXu9DwYl7afgxrz0QDSBU9jn7J3G1FyknU

 

Συνεχίστε με περισσότερο παιχνίδι από την Ξένια

 

 

και αυτό από την Ρένα

 

 

Αυτό από την Κατερίνα

5ο εργαστήριο: Παραμυθοκοικογένειες

1η δραστηριότητα: Οι ήρωες των παραμυθιών ταξιδεύουν!

Στόχος: Ανακάλυψη ποσοτικής και ποιοτικής αντίληψης αριθμών.

Δραστηριότητα: παιχνίδι (δίνονται οι οδηγίες και το υλικό σε pdf )

ΠΑΙΧΝΙΔΙ-ΜΕ-ΠΑΡΑΜΥΘΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ-οκ

16

Διαδραστικό φύλλο εργασίας: Οικογένειες παραμυθιών και αντιστοίχιση με τον αριθμό ή αίνιγμα και εικόνα.

17

2η δραστηριότητα: Αυτή είναι η οικογένειά μου!

Στόχος: Να καλλιεργηθεί η δεξιότητα παρουσίασης.

Τα παιδιά ζωγραφίζουν την οικογένειά τους και την παρουσιάζουν στην παρεούλα.

18 hj

Φύλλο εργασίας: Τα μέλη της οικογένειάς μου ζωγραφίζω και γράφω τον αριθμό.

 

3ηδραστηριότητα:Δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών

Στόχος: Έκφραση γνώμης και δημιουργία ψηφιακών παιχνιδιών.

Τα παιδιά σκέφτονται και προτείνουν τι ψηφιακό παιχνίδι θα δημιουργήσουν κλείνοντας το εργαστήριο με θέμα τις παραμυθοοικογένειες.

Παράλληλα παίζουν παιχνίδια που έχουν δημιουργήσει άλλα σχολεία.

20 19

Κάναμε ψηφιακά παζλ τις ομαδικές ζωγραφιές μας με το θέμα τις παραμυθοοικογένειες!!!!

22

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=01b8d017dda6&fbclid=IwAR3qt6L2Wbkvis1xVHwo0nuX83c2wGBnmkfaj9Mgbl5i7uCC5rY0JQz0nOQ

 

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=307ab2807e9d

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0fda2920b008

 

Τρεις πινιάτες για παιχνίδι και διασκέδαση.
21
Μάντεψε ποια παραμυθοοικογένεια κρύβει μέσα της ,σπάσε τη και δες αν το βρήκες.

Οι δράσεις του 5ου εργαστηρίου παρουσιάζονται με το παρακάτω εργαλείο

 

6ο εργαστήριο

Δράσεις με το ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

logos 1

 

Το εργαστήριο αυτό ήταν αφιερωμένο στην

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο!!!!!

2

Βλέπε σχετική ανάρτηση για τις δράσεις  μας ατομικές και συνεργατικές

https://blogs.sch.gr/15nipat/2022/03/06/panellinia-scholiki-imera-kata-tis-vias-sto-scholeio/

7ο εργαστήριο Αξιολόγηση

Τίτλος: Αναστοχάζομαι και αξιολογώ – Τα δικαιώματά μου γνωστοποιώ!

Φτάνοντας στο τέλος της θεματικής ασχοληθήκαμε με την αξιολόγηση από τους γονείς

31

και τα παιδιά με πολλά παιχνίδια

32

και ερωτηματολόγια ,

28 30

φύλλα εργασίας

34 35 36

και παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού φτιάχνοντας on line ,το πιο νόστιμο γλυκό της ευτυχίας με υλικά τα δικαιώματα των παιδιών!!!!!!!

29 9 ui

33 b 2  37D

Αν και σεις θελήσετε να το φτιάξετε παίζοντας ,εδώ είναι οι οδηγίες.

file:///C:/Users/user/Downloads/2%CE%B7-%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%94%CE%91%20(1).pdf

Όλες οι δράσεις μας από το 7ο εργαστήρι αυτής της θεματικής μπορείτε να τις δείτε στην παρακάτω ψηφιακή παρουσίαση.

https://view.genial.ly/623459531d0642001199fa21/dossier-7o-ergasthrio-a3iologhshκ

 

 

Σας αποχαιρετούμε με το τρένο των δικαιωμάτων 

273883447 347792100586175 8335264578366821328 n 273911137 1816046058787132 512670181481263158 n  273789988 424452779430049 7989191130420041398 n

και συνεχίζουμε το όμορφο ταξίδι των Δεξιοτήτων με την 3η θεματική και τον περιβάλλον.

Για να δούμε σε τι δράσεις θα μας οδηγήσει η αγαπημένη μας κόκκινη κλωστή δεμένη….etwiinig 2021-22.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφιέρωμα στην γιορτή του Πολυτεχνείου…2024

  Η εβδομάδα αυτή ξεκίνησε με ένα παραμύθι της Κωνσταντίνας Αρμενιάκου για να εξηγήσουμε στα παιδιά την αξία της Δημοκρατίας και να θυ...