Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΠΑΤΡΑ, ΑΧΑΙΑ, Greece
Πολυαγαπημένα μας παιδιά και γονείς,αγαπητοί συνάδελφοι ... Ονομάζομαι Παγανιά Γεωργία ,Νηπιαγωγός και προϊσταμένη του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών. Το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών βρίσκεται στην Μαιζώνος 26 ΤΚ 26223 στο κέντρο της πόλης. Λέγεται και Στρούμπειο και συστεγάζεται με το 2ο Δημοτικό σχολείο Πατρών. Το Στρούμπειο είναι ένα από τα ιστορικότερα σχολεία των Πατρών με την ίδρυση του να χρονολογείται το 1883.

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2022

Halloween και eTwinning 2022.

 Καλώς ήρθαμε στην Πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Σχολικής Εκπαίδευσης, το νέο σπίτι του eTwinning με Halloween διάθεση.

306397432 2455478854594682 8147307756418493989 n

 

pixiz 30 10 2022 08 27 33

Το Halloween is fun -ήταν  ένα σύντομο έργο (από 17/10/2022 έως 4/11/2022) μέσα από το eTwinning.

vgh

Η κύρια ιδέα του έργου  ήταν  μαζί με τους μαθητές μας να προετοιμάστουμε και να γιορτάσουμε  το Halloween στην τάξη μας αλλά κυρίως το έργο περιλαμβάνει διάφορα είδη δραστηριοτήτων μαθητών όπως : σχέδιο, μαθηματικά , πειράματα,θέατρο , ανάγνωση, παιχνίδι κ.λπ.

Στόχοι

  1. Για να μάθουμε περισσότερα για άλλους πολιτισμούς και το Halloween.
  2. Να αναπτύξουμε τη δημιουργικότητα των παιδιών.
  3. Να βιώσουμε  θετικά συναισθήματα μέσα από την εργασία σε ομάδα.

Χρονοδιάγραμμα

  1. Τα Μέλη του έργου συστήθηκαν στο TwinSpace (έως τις 21 Οκτωβρίου).
  2. Τα μέλη δημιούργησαν διακοσμητικά για το φεστιβάλ Halloween (έως τις 28 Οκτωβρίου) .
  3. Έγιναν Δραστηριότητες STEAM, όπως παιχνίδι ή πειράματα με φώτα και σκιές (έως τις 28 Οκτωβρίου).
  4. Κάναμε  Halloween party  στην τάξη σας (μάσκες αποκριών, πιάτα, παιχνίδια κ.λπ.)
  5. Μοιραστήκαμε την εμπειρία μας με τους εταίρους μας (έως τις 4 Νοεμβρίου).
  6. Εκφράσαμε τα συναισθήματα μας από τη συμμετοχή στο έργο (έως τις 10 Νοεμβρίου)

Αρχικά στον παρακάτω ψηφιακό εργαλείο γράψαμε τι ελπίζουμε  από το έργο.

https://www.menti.com/algvd5d2d7hi

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτυπώθηκαν εδώ.

njm

Συμμετέχοντες στο έργο ήταν  εκπαιδευτικοί από τέσσερις Ευρωπαϊκές χώρες.

1.Ομάδα «Ach»

με εκπαιδευτικό την  Kristina Janušaitė

Είναι δασκάλα προσχολικής ηλικίας από τη Λιθουανία. Εργάζεται στο νηπιαγωγείο «Bitė» στο Šiauliai. Οι μαθητές της είναι 5 ετών. Στην παρέα της  έχει 10 παιδιά. Η ομάδα της  ονομάζεται «Ach».

2.Ομάδα «Μέλισσες»

με εκπαιδευτικό την  Jurgita Astrauskaitė

Είναι δασκάλα προσχολικής ηλικίας από τη Λιθουανία από την Klaipėda. Εργάζεται στο νηπιαγωγείο «Vyturėlis» (Skylark). Οι μαθητές της είναι 5-6 ετών .Η ομάδα της ονομάζεται «Bitutės» (BeeS). Έχει 20 μαθητές.

3.Ομαδικά μυρμήγκια

με εκπαιδευτικό την  Alena Vrtikova

Είναι από τη Σλοβακία. Εργάζεται ως δασκάλα στο νηπιαγωγείο  Lúčik. Η τάξη της λέγεται «μυρμήγκια». Έχει  18 παιδιά εκεί. Είναι 4-5 ετών.

Τα μυρμήγκια μας έστειλαν και το παρακάτω βίντεο   στο οποίο Παρουσίασαν τον εαυτό τους και στείλανε ευχές στην γλώσσα τους.

4.Ομάδες «Σπουργίτια και κουκουβάγιες»

με εκπαιδευτικό την Magdalena Pawłowska

 Είναι δασκάλα στο Νο. 14 Νηπιαγωγείο στην Τσενστόχοβα. Είναι μια πόλη που βρίσκεται στα νότια της Πολωνίας. Στο έργο  συμμετείχαν παιδιά ηλικίας 5 και 6 ετών από δύο ομάδες.

5.Στρούμπειο και Στρουμπειάκια-15ο Νηπιαγωγείο Πατρών- Ελλάδα.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το πως παρουσιάστηκαμε στους εταίρους μας.

Την χαρά μας την εκφράσαμε με ωραίες ζωγραφιές και τους τις χαρίσαμε….
7
Ας πούμε  όμως λίγα λόγια για το  eTwinning .
 Είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη.
Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες.
Το 2022, οι πλατφόρμες School Education Gateway και eTwinning της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συγχωνεύτηκαν στην Ευρωπαϊκή πλατφόρμα σχολικής εκπαίδευσης https://school-education.ec.europa.euδιατηρώντας το περιεχόμενο τους και επεκτείνοντας το σε έναν ενιαίο, σύγχρονο και προσβάσιμο χώρο.
Τα θεμέλια της νέας πλατφόρμας βασίζονται στο πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις τρεις αρχές του για την οικοδόμηση μιας πιο πράσινης, πιο συμπεριληπτικής και πιο ψηφιακής εκπαίδευσης για την Ευρώπη.
Η πλατφόρμα θα προωθεί επίσης τους στόχους του Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης, ιδίως το σχέδιο δράσης για την ψηφιακή εκπαίδευση και την ανάπτυξη των βασικών ικανοτήτων.
Η ενοποίηση αυτή επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν ορισμένες υπηρεσίες και περιεχόμενο πιο εύκολα, για παράδειγμα άρθρα και διδακτικά υλικά, δραστηριότητες επαγγελματικής ανάπτυξης και εργαλεία αναζήτησης εταίρων για δράσεις στο πλαίσιο του Erasmus+, συμπεριλαμβανομένου του eTwinning. Όλα θα βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη: την πλατφόρμα European School Education Platform.
Φέτος λόγω αυτής της συγχώνευσης υπάρχουν ακόμα αρκετά κενά και δυσκολίες στο να εξοικειωθούμε στην χρήση της νέας πλατφόρμας  .
Εμείς   κάναμε την αρχή με  ένα project  με θέμα το Χάλλοουιν  το οποίο κράτησε   ένα μικρό χρονικό διάστημα και μας  έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε τα νέα δεδομένα της νέας πλατφόρμας μέσα από την πράξη και ταυτόχρονα να γνωρίσουμε τον τρόπο διδασκαλίας άλλων ευρωπαϊκών χωρών, να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις.
Η ιδέα της συνεργασίας και συμμετοχής στο πρόγραμμα άρεσε πάρα πολύ στον καθηγητή των Αγγλικών τον κύριο Δημήτρη και η παρέα μας μεγάλωσε ακόμα πιο πολύ όταν η κυρία Λένα των Αγγλικών του  2ου Δημοτικού σχολείου Πατρών αποδέχτηκε με χαρά την πρόταση μας να συμμετέχει  στις δραστηριότητες του έργου με τους μαθητές της  με  την Τρίτη τάξη του 2ου Δημοτικού σχολείου Πατρών.
Και ξεκινήσαμε με γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό.
pixiz 30 10 2022 08 23 15
Η λέξη Halloween προέρχεται από την παλιά αγγλική λέξη «Hallow» που σημαίνει: άγιος.
Αρχικά ήταν: All Hallow Even και στην πορεία, συντομεύθηκε σε Halloween.
Πολύ απλά, ήταν η παραμονή της γιορτής  των Αγίων Πάντων.
Δημιουργήσαμε την γωνιά του Halloween
9
Σκαλίσαμε μία μεγάλη κολοκύθα, είδαμε το περιεχόμενο της και συζητήσαμε τι φτιάχνουμε στη χώρα μας με αυτή.Στη συνέχεια σκαλίσαμε μάτια και στόμα και  της δώσαμε ανθρώπινη μορφή, για να βάλουμε μέσα στην κολοκύθα ένα αναμμένο κερί και να γίνει φαναράκι.
Κάναμε πολλές δραστηριότητες με ζωγραφική για την δημιουργία διακοσμητικής γιρλάντας,
κατασκευές , όπως την δημιουργία ιστού αράχνης με νήμα πλεξίματος και ένα στεφάνι.
4
Στη συνέχεια με πλαστελίνη πλάσαμε πολλές αράχνες.
3
Φτιάξαμε και τα Μην ενοχλείτε για την πόρτα του δωματίου μας με φαντασματάκια που φωνάζουν boo
1
Κι ένα φάντασμα με ανακυκλώσιμα υλικά…
18
Κάναμε δραστηριότητες steam με το παιχνίδι …έχω μια κολοκυθιά που κάνει τόσα κολοκύθια και το Bee-bot έπρεπε να βρει τον προτεινόμενο αριθμό.
αλλά πρώτα ζωγραφίσαμε πολλές κολοκύθες για τις ανάγκες του παιχνιδιού μας.
2
Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε με τις σκιές μας και να πειραματιστούμε.Μάθαμε και την σωστή κατεύθυνση της σκιάς με βάση την θέση του Ήλιου.
Κάναμε ασκήσεις μαθηματικές  με φύλλα εργασίας,αρίθμησης,αντιστοιχήσεις ,συμμετρίας κ.α
3 4 16 17
Φτιάξαμε φατσούλες κολοκύθες και φαντάσματα και παίξαμε θεατρικό παιχνίδι.
Παρακολουθούσαμε ταυτόχρονα και τις εργασίες των άλλων σχολείων είτε μέσα από την πλατφόρμα 
2
είτε από το παρακάτω padlet.
Αναρωτηθήκαμε και αναζητήσαμε στο χάρτη της Ευρώπης τις χώρες των εταίρων μας και ζωγραφίσαμε τις σημαίες τους.
11 12 13
Φτιάξαμε  παζλ και τα στείλαμε να παίξουν όλα τα παιδάκια από το πρόγραμμα με θέμα την Ελληνική σημαία και το φαντασματάκι του προγράμματος μας. Αν σας αρέσουν παίξτε και σεις.
Οι μέλισσες από την Λιθουανία μας έστειλαν με την κυρία τους την  Jurgita και αυτοί ένα ψηφιακό παζλμε θέμα την κολοκύθα.
Την ημέρα του πάρτυ όλοι είχαμε μεγάλη ανυπομονησία.
Κάναμε ζωγραφική προσώπου ,φωτογραφηθήκαμε ,φορέσαμε το χαμόγελο μας
24
και στο στολισμένο αμφιθέατρο του σχολείου μας γίναμε μία χαρούμενη ομάδα
19  27 20 21
και Παίξαμε την κολοκυθιά που κάνει πόσα κολοκύθια…….
v
Κάναμε θεατρικό παιχνίδι μίμησης σε γρήγορη και αργή κίνηση
25
Παίξαμε το παιχνίδι το χρωμάτων και αν έχεις εσύ πάνω σου χρώμα…..
23
Οι φίλοι μας από το Δημοτικό με την κυρία Λένα φιλοτέχνησαν τα γράμματα του halloween και μας τα παρουσίασαν δημιουργώντας την αφίσα μας .
22 3
Τραγουδήσαμε  γνωστά και αυτοσχέδια τραγούδια και όλα αυτά στην Αγγλική Γλώσσα και χορέψαμε
29
Κάναμε τα αστεία μας -Πήραμε μπαλόνια και τα δώρα μας -κεράσματα ,γιατί  Halloween  χωρίς trick or treat δεν υπάρχει.

 Στην εκπνοή του έργου έγινε η αξιολόγηση του προγράμματος με τα  παρακάτω ψηφιακά εργαλεία και απαντήσαμε στις ερωτήσεις….

1.Ποιες ικανότητες/δεξιότητες/ικανότητες βελτίωσαν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του έργου?

https://www.menti.com/alxh49v2xdha

2.Ποιες είναι οι εντυπώσεις μας από το έργο?

https://www.menti.com/alxr7qhz6fnc

3.Ποιες ικανότητες βελτιώσατε ως δάσκαλος κατά τη διάρκεια του έργου;

https://www.menti.com/al4qgpdfvxti

Τα αποτελέσματα φαίνονται στις παρακάτω εικόνες

 

λήψης 1 λήψης λήψης 2

HALLOWEEN  IS FUN 2022

28

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συμμετέχοντες!!!!!

Καλώς ήρθαμε στην Πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Σχολικής Εκπαίδευσης, το νέο σπίτι του eTwinning με Halloween διάθεση.

306397432 2455478854594682 8147307756418493989 n

 

pixiz 30 10 2022 08 27 33

Το Halloween is fun -ήταν  ένα σύντομο έργο (από 17/10/2022 έως 4/11/2022) μέσα από το eTwinning.

vgh

Η κύρια ιδέα του έργου  ήταν  μαζί με τους μαθητές μας να προετοιμάστουμε και να γιορτάσουμε  το Halloween στην τάξη μας αλλά κυρίως το έργο περιλαμβάνει διάφορα είδη δραστηριοτήτων μαθητών όπως : σχέδιο, μαθηματικά , πειράματα,θέατρο , ανάγνωση, παιχνίδι κ.λπ.

Στόχοι

  1. Για να μάθουμε περισσότερα για άλλους πολιτισμούς και το Halloween.
  2. Να αναπτύξουμε τη δημιουργικότητα των παιδιών.
  3. Να βιώσουμε  θετικά συναισθήματα μέσα από την εργασία σε ομάδα.

Χρονοδιάγραμμα

  1. Τα Μέλη του έργου συστήθηκαν στο TwinSpace (έως τις 21 Οκτωβρίου).
  2. Τα μέλη δημιούργησαν διακοσμητικά για το φεστιβάλ Halloween (έως τις 28 Οκτωβρίου) .
  3. Έγιναν Δραστηριότητες STEAM, όπως παιχνίδι ή πειράματα με φώτα και σκιές (έως τις 28 Οκτωβρίου).
  4. Κάναμε  Halloween party  στην τάξη σας (μάσκες αποκριών, πιάτα, παιχνίδια κ.λπ.)
  5. Μοιραστήκαμε την εμπειρία μας με τους εταίρους μας (έως τις 4 Νοεμβρίου).
  6. Εκφράσαμε τα συναισθήματα μας από τη συμμετοχή στο έργο (έως τις 10 Νοεμβρίου)

Αρχικά στον παρακάτω ψηφιακό εργαλείο γράψαμε τι ελπίζουμε  από το έργο.

https://www.menti.com/algvd5d2d7hi

Τα αποτελέσματα της έρευνας αποτυπώθηκαν εδώ.

njm

Συμμετέχοντες στο έργο ήταν  εκπαιδευτικοί από τέσσερις Ευρωπαϊκές χώρες.

1.Ομάδα «Ach»

με εκπαιδευτικό την  Kristina Janušaitė

Είναι δασκάλα προσχολικής ηλικίας από τη Λιθουανία. Εργάζεται στο νηπιαγωγείο «Bitė» στο Šiauliai. Οι μαθητές της είναι 5 ετών. Στην παρέα της  έχει 10 παιδιά. Η ομάδα της  ονομάζεται «Ach».

2.Ομάδα «Μέλισσες»

με εκπαιδευτικό την  Jurgita Astrauskaitė

Είναι δασκάλα προσχολικής ηλικίας από τη Λιθουανία από την Klaipėda. Εργάζεται στο νηπιαγωγείο «Vyturėlis» (Skylark). Οι μαθητές της είναι 5-6 ετών .Η ομάδα της ονομάζεται «Bitutės» (BeeS). Έχει 20 μαθητές.

3.Ομαδικά μυρμήγκια

με εκπαιδευτικό την  Alena Vrtikova

Είναι από τη Σλοβακία. Εργάζεται ως δασκάλα στο νηπιαγωγείο  Lúčik. Η τάξη της λέγεται «μυρμήγκια». Έχει  18 παιδιά εκεί. Είναι 4-5 ετών.

Τα μυρμήγκια μας έστειλαν και το παρακάτω βίντεο   στο οποίο Παρουσίασαν τον εαυτό τους και στείλανε ευχές στην γλώσσα τους.

4.Ομάδες «Σπουργίτια και κουκουβάγιες»

με εκπαιδευτικό την Magdalena Pawłowska

 Είναι δασκάλα στο Νο. 14 Νηπιαγωγείο στην Τσενστόχοβα. Είναι μια πόλη που βρίσκεται στα νότια της Πολωνίας. Στο έργο  συμμετείχαν παιδιά ηλικίας 5 και 6 ετών από δύο ομάδες.

5.Στρούμπειο και Στρουμπειάκια-15ο Νηπιαγωγείο Πατρών- Ελλάδα.

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το πως παρουσιάστηκαμε στους εταίρους μας.

Την χαρά μας την εκφράσαμε με ωραίες ζωγραφιές και τους τις χαρίσαμε….
7
Ας πούμε  όμως λίγα λόγια για το  eTwinning .
 Είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Ευρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη.
Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες.
Το 2022, οι πλατφόρμες School Education Gateway και eTwinning της Ευρωπαϊκής Επιτροπής συγχωνεύτηκαν στην Ευρωπαϊκή πλατφόρμα σχολικής εκπαίδευσης https://school-education.ec.europa.euδιατηρώντας το περιεχόμενο τους και επεκτείνοντας το σε έναν ενιαίο, σύγχρονο και προσβάσιμο χώρο.
Τα θεμέλια της νέας πλατφόρμας βασίζονται στο πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις τρεις αρχές του για την οικοδόμηση μιας πιο πράσινης, πιο συμπεριληπτικής και πιο ψηφιακής εκπαίδευσης για την Ευρώπη.
Η πλατφόρμα θα προωθεί επίσης τους στόχους του Ευρωπαϊκού Χώρου Εκπαίδευσης, ιδίως το σχέδιο δράσης για την ψηφιακή εκπαίδευση και την ανάπτυξη των βασικών ικανοτήτων.
Η ενοποίηση αυτή επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν ορισμένες υπηρεσίες και περιεχόμενο πιο εύκολα, για παράδειγμα άρθρα και διδακτικά υλικά, δραστηριότητες επαγγελματικής ανάπτυξης και εργαλεία αναζήτησης εταίρων για δράσεις στο πλαίσιο του Erasmus+, συμπεριλαμβανομένου του eTwinning. Όλα θα βρίσκονται κάτω από την ίδια στέγη: την πλατφόρμα European School Education Platform.
Φέτος λόγω αυτής της συγχώνευσης υπάρχουν ακόμα αρκετά κενά και δυσκολίες στο να εξοικειωθούμε στην χρήση της νέας πλατφόρμας  .
Εμείς   κάναμε την αρχή με  ένα project  με θέμα το Χάλλοουιν  το οποίο κράτησε   ένα μικρό χρονικό διάστημα και μας  έδωσε την ευκαιρία να μάθουμε τα νέα δεδομένα της νέας πλατφόρμας μέσα από την πράξη και ταυτόχρονα να γνωρίσουμε τον τρόπο διδασκαλίας άλλων ευρωπαϊκών χωρών, να ανταλλάξουμε ιδέες και απόψεις.
Η ιδέα της συνεργασίας και συμμετοχής στο πρόγραμμα άρεσε πάρα πολύ στον καθηγητή των Αγγλικών τον κύριο Δημήτρη και η παρέα μας μεγάλωσε ακόμα πιο πολύ όταν η κυρία Λένα των Αγγλικών του  2ου Δημοτικού σχολείου Πατρών αποδέχτηκε με χαρά την πρόταση μας να συμμετέχει  στις δραστηριότητες του έργου με τους μαθητές της  με  την Τρίτη τάξη του 2ου Δημοτικού σχολείου Πατρών.
Και ξεκινήσαμε με γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό.
pixiz 30 10 2022 08 23 15
Η λέξη Halloween προέρχεται από την παλιά αγγλική λέξη «Hallow» που σημαίνει: άγιος.
Αρχικά ήταν: All Hallow Even και στην πορεία, συντομεύθηκε σε Halloween.
Πολύ απλά, ήταν η παραμονή της γιορτής  των Αγίων Πάντων.
Δημιουργήσαμε την γωνιά του Halloween
9
Σκαλίσαμε μία μεγάλη κολοκύθα, είδαμε το περιεχόμενο της και συζητήσαμε τι φτιάχνουμε στη χώρα μας με αυτή.Στη συνέχεια σκαλίσαμε μάτια και στόμα και  της δώσαμε ανθρώπινη μορφή, για να βάλουμε μέσα στην κολοκύθα ένα αναμμένο κερί και να γίνει φαναράκι.
Κάναμε πολλές δραστηριότητες με ζωγραφική για την δημιουργία διακοσμητικής γιρλάντας,
κατασκευές , όπως την δημιουργία ιστού αράχνης με νήμα πλεξίματος και ένα στεφάνι.
4
Στη συνέχεια με πλαστελίνη πλάσαμε πολλές αράχνες.
3
Φτιάξαμε και τα Μην ενοχλείτε για την πόρτα του δωματίου μας με φαντασματάκια που φωνάζουν boo
1
Κι ένα φάντασμα με ανακυκλώσιμα υλικά…
18
Κάναμε δραστηριότητες steam με το παιχνίδι …έχω μια κολοκυθιά που κάνει τόσα κολοκύθια και το Bee-bot έπρεπε να βρει τον προτεινόμενο αριθμό.
αλλά πρώτα ζωγραφίσαμε πολλές κολοκύθες για τις ανάγκες του παιχνιδιού μας.
2
Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε με τις σκιές μας και να πειραματιστούμε.Μάθαμε και την σωστή κατεύθυνση της σκιάς με βάση την θέση του Ήλιου.
Κάναμε ασκήσεις μαθηματικές  με φύλλα εργασίας,αρίθμησης,αντιστοιχήσεις ,συμμετρίας κ.α
3 4 16 17
Φτιάξαμε φατσούλες κολοκύθες και φαντάσματα και παίξαμε θεατρικό παιχνίδι.
Παρακολουθούσαμε ταυτόχρονα και τις εργασίες των άλλων σχολείων είτε μέσα από την πλατφόρμα 
2
είτε από το παρακάτω padlet.
Αναρωτηθήκαμε και αναζητήσαμε στο χάρτη της Ευρώπης τις χώρες των εταίρων μας και ζωγραφίσαμε τις σημαίες τους.
11 12 13
Φτιάξαμε  παζλ και τα στείλαμε να παίξουν όλα τα παιδάκια από το πρόγραμμα με θέμα την Ελληνική σημαία και το φαντασματάκι του προγράμματος μας. Αν σας αρέσουν παίξτε και σεις.
Οι μέλισσες από την Λιθουανία μας έστειλαν με την κυρία τους την  Jurgita και αυτοί ένα ψηφιακό παζλμε θέμα την κολοκύθα.
Την ημέρα του πάρτυ όλοι είχαμε μεγάλη ανυπομονησία.
Κάναμε ζωγραφική προσώπου ,φωτογραφηθήκαμε ,φορέσαμε το χαμόγελο μας
24
και στο στολισμένο αμφιθέατρο του σχολείου μας γίναμε μία χαρούμενη ομάδα
19  27 20 21
και Παίξαμε την κολοκυθιά που κάνει πόσα κολοκύθια…….
v
Κάναμε θεατρικό παιχνίδι μίμησης σε γρήγορη και αργή κίνηση
25
Παίξαμε το παιχνίδι το χρωμάτων και αν έχεις εσύ πάνω σου χρώμα…..
23
Οι φίλοι μας από το Δημοτικό με την κυρία Λένα φιλοτέχνησαν τα γράμματα του halloween και μας τα παρουσίασαν δημιουργώντας την αφίσα μας .
22 3
Τραγουδήσαμε  γνωστά και αυτοσχέδια τραγούδια και όλα αυτά στην Αγγλική Γλώσσα και χορέψαμε
29
Κάναμε τα αστεία μας -Πήραμε μπαλόνια και τα δώρα μας -κεράσματα ,γιατί  Halloween  χωρίς trick or treat δεν υπάρχει.

 Στην εκπνοή του έργου έγινε η αξιολόγηση του προγράμματος με τα  παρακάτω ψηφιακά εργαλεία και απαντήσαμε στις ερωτήσεις….

1.Ποιες ικανότητες/δεξιότητες/ικανότητες βελτίωσαν τα παιδιά κατά τη διάρκεια του έργου?

https://www.menti.com/alxh49v2xdha

2.Ποιες είναι οι εντυπώσεις μας από το έργο?

https://www.menti.com/alxr7qhz6fnc

3.Ποιες ικανότητες βελτιώσατε ως δάσκαλος κατά τη διάρκεια του έργου;

https://www.menti.com/al4qgpdfvxti

Τα αποτελέσματα φαίνονται στις παρακάτω εικόνες

 

λήψης 1 λήψης λήψης 2

HALLOWEEN  IS FUN 2022

28

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συμμετέχοντες!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας -Ρώτα τον Αμπού να σου πει με το νερό τι τρέχει…2024

Παραλάβαμε τη Μουσειοσκευή <<Ρώτα τον Αμπού να σου πει με το νερό τι τρέχει…>> από το ΜΕΤ (Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας)-Σ...