Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
ΠΑΤΡΑ, ΑΧΑΙΑ, Greece
Πολυαγαπημένα μας παιδιά και γονείς,αγαπητοί συνάδελφοι ... Ονομάζομαι Παγανιά Γεωργία ,Νηπιαγωγός και προϊσταμένη του 15ου Νηπιαγωγείου Πατρών. Το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών βρίσκεται στην Μαιζώνος 26 ΤΚ 26223 στο κέντρο της πόλης. Λέγεται και Στρούμπειο και συστεγάζεται με το 2ο Δημοτικό σχολείο Πατρών. Το Στρούμπειο είναι ένα από τα ιστορικότερα σχολεία των Πατρών με την ίδρυση του να χρονολογείται το 1883.

Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022

Παγκόσμια ήμερα Παιδιού- 11 Δεκεμβρίου 2022

  

Αν και ως Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού έχει καθιερωθεί η 20η Νοεμβρίου, 

η 11η Δεκεμβρίου γιορτάζεται επίσης στο ίδιο πλαίσιο, μιας και σε αυτή την ημερομηνία, στις 11 Δεκεμβρίου 1946, ιδρύθηκε η UNICEF, η οργάνωση των Ηνωμένων Εθνών για τα Παιδιά, που αποσκοπούσε στην ενίσχυση των μητέρων και των παιδιών σε όλο τον κόσμο, που είχαν άμεσες ανάγκες και κινδύνευαν από πείνα, αρρώστιες και άλλα δεινά μετά το τέλος του πολέμου. 

Με το Πάμε να μετρήσουμε την Γη  της Κατερίνας  Τζαβάρα εμπνευστήκαμε  ,πήραμε χρώματα και κάναμε ομαδική εργασία αφιερωμένη στα παιδιά όλου του κόσμου, χωρίς διακρίσεις, ανάμεσα σε πολύχρωμα παιχνίδια και χαμόγελα, όπως ακριβώς αξίζει στο κάθε παιδί. 



 




Αναφερθήκαμε και στον δεκάλογο των δικαιωμάτων του παιδιού:

 

1)    Δικαιούμαι να έρθω στη ζωή. Δικαιούμαι να υπάρξω.

2)    Δικαιούμαι να μεγαλώσω σε έναν κόσμο χωρίς βία και φτώχεια.

3)    Δικαιούμαι να ζήσω σε έναν κόσμο που σέβεται και προστατεύει το φυσικό περιβάλλον.

4)    Δικαιούμαι να έχω ελεύθερη πρόσβαση στον μαγικό κόσμο της γνώσης.

5)    Δικαιούμαι να έχω ελεύθερο χρόνο και χώρο για να παίζω.

6)    Δικαιούμαι να μάθω τί είναι καλό για τη σωματική και ψυχική μου υγεία.

7)    Δικαιούμαι να περνάω αρκετό χρόνο με τους γονείς μου.

8)    Δικαιούμαι να ζήσω με αθωότητα και ανεμελιά τα παιδικά μου χρόνια.

9)    Δικαιούμαι να ζήσω σε μια κοινωνία που προστατεύει τα προσωπικά μου δεδομένα.

10)  Δικαιούμαι έναν κόσμο ανθρώπινο, δίκαιο και ειρηνικό. ΄Έναν κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσουν αύριο τα δικά μου παιδιά.


Τραγουδήσαμε το Αν όλα τα παιδιά της Γης πιάναν γερά τα χέρια 

https://www.youtube.com/watch?v=W90j7P4SpuI

Γιατί η Γη ανήκει σε όλους μας, στους ανθρώπους κάθε χρώματος, θρησκείας, χώρας, φυλής…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας -Ρώτα τον Αμπού να σου πει με το νερό τι τρέχει…2024

Παραλάβαμε τη Μουσειοσκευή <<Ρώτα τον Αμπού να σου πει με το νερό τι τρέχει…>> από το ΜΕΤ (Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας)-Σ...