ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ…ΕΙΣ ΤΡΙΠΛΟΥΝ!!!ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΜΕ!!!!!
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΦΟΥΛ ΤΟ ΓΚΑΖΙ….. ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ….!!!!!!!
- ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ-ΕΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ-ΚΑΙ ΕΝΑ eTwinning ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ!!!!!
ΕΤΣΙ <<ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΙΤΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ>>!!!!
- ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟ……{KAΝΟΝΤΑΣ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΡΙΒΙΖΑ…….}
<<ΤΡΙ-ΤΡΙΒΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΟΥΜΠΕΙΑΚΙΑ ΣΑΝ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΧΕΛΙΔΟΝΑΚΙΑ>>ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ
<<ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ …..ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ>> ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ.
ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ …..Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ-ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΥ ΤΡΙΒΙΖΑ!!!!!
- ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ…… TOY T4EUROPE
ΜΕ ΤΙΤΛΟ………
<< ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΧΡΩΜΑΤΑ …ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΑΡΩΜΑΤΑ>>
(Απ’ την Πάτρα και το φάρο οδηγό ξεκινάω ταξιδάκι λιμανάκι λιμανάκι να γνωρίσω την Ευρώπη που αγαπώ)!!! ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑ ΜΑΣ …….
ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.
- ΚΑΙ ΕΝΑ eTwinning……ΜΕ ΘΕΜΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ……
<<Η εκμάθησης τεχνικών εικαστικών με παράλληλη επικοινωνία, συνεργασία και αλληλεπίδραση με άλλα σχολεία >>
ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΥΛΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΜΑΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ!!!!!ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΓΥΨΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΛΟ….ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΙ ΟΙ ΜΑΓΙΚΟΙ!!!!ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗ….. ΞΥΛΟΜΠΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!!!!!!!!!!!!!!!!
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ…ΠΛΑΣΤΙΚΟ-ΓΥΑΛΙ-ΞΥΛΟ-ΠΗΛΟ κ.α.
Ο ΓΕΝΑΡΗΣ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΚΑΝΑΜΕ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ.ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΙΡΙΑΖΩ ΣΤΟ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ….ΑΝΕΒΑΙΝΩ…..ΚΑΤΕΒΑΙΝΩ ΜΕ ΡΥΘΜΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ!!! ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΗΝΑΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ!!!!ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΑ…
ΕΙΠΑΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΑΡΗ ΚΑΙ ΛΙΓΕΣ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΟ ΓΕΝΑΡΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ!!!!
ΑΛΛΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΛΑΛΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΙ ΔΥΝΑΤΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΝΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΣΗΚΩΝΕ…..
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΠΙΑΣΑΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΕΡΠΑΝΤΙΝΕΣ ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ.
ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΣΕΡΠΑΝΤΙΝΕΣ ΣΑΣ ΞΕΣΗΚΩΣΑΝ …….ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΡΗΚΑΜΕ?
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΤΡΙΒΙΖΑΣ!!!!!
ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ………ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΑΣ ΚΕΡΝΑΜΕ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!!!ΗΤΑΝ 100 ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΔΥΟ-ΔΥΟ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!! ΕΓΩ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ…..ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ !!!!
ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΑΣ + ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ!!!!!
Η ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΕΜΑΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ!!!!
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!!
ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΥΔΙΜΑΚΙΑ ΜΑΣ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΜΙΑ ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΥΔΙΟΥ!!!
ΜΙΑ ΑΦΙΣΑ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΗ!!!!ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΔΥΟ ΝΗΠΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ!!!
Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΞΥΔΙΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΗ!!!
ΣΤΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ-ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ Κ.Λ.Π.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΡΑΒΗΞΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΗΤΑΝ Η ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΑ!!!!
ΟΛΟΙ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΜΕ ΤΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ?
ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΜΠΕΡΑ ΜΕ ΑΥΓΟ?
ΕΔΩ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ!!
ΜΕ ΧΑΡΑ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΑΣ …..ΕΦΕΡΕ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΣ ΜΥΗΣΕ ΣΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΜΠΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΓΟ < ΚΡΟΚΟ> + ΞΥΔΙ + ΝΕΡΟ + ΧΡΩΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΝΗΣ.
Για να φτιάξουμε το μείγμα της αυγοτέμπερας λοιπόν:
Παίρνουμε 3-4 αυγά ή όσα νομίζουμε ότι θα μας χρειαστούν για το συγκεκριμένο έργο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε, τα σπάμε και χωρίζουμε τον κρόκο από το ασπράδι. Πρέπει να τα χωρίσουμε καλά όσο είναι δυνατόν.
Κρατάμε τους κρόκους σε ξεχωριστό δοχείο και αφού προσθέσουμε μια ποσότητα ξυδιού που να είναι σχεδόν η μισή από αυτήν των κρόκων (κάποιοι βάζουν και περισσότερο), ανακατεύουμε καλά με ένα πιρούνι. Έτσι σπάνε οι μεμβράνες των κρόκων και γίνονται ένα ομοιογενές υγρό.
ΟΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΣΚΟΝΗ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΦΥΤΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΕΝΤΟΜΑ ΟΠΩΣ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΡΩΣΤΙΚΗ .
ΤΟ ΑΥΓΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΣΥΝΔΕΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ.
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΑΣ ΜΑΣ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ ΟΛΟΥΣ.ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΘΕΛΑΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ.
ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑ ΟΜΑΔΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!!!
ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΛΙΓΟ ΛΑΚ ΜΑΛΛΙΩΝ.
ΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΠΟΥ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ
ΖΩΓΡΑΦΗΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!!
ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΥΓΟΤΕΜΠΕΡΑ !!!!
ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ…..ξύλο, αυγό,ξύδι.
Μία Τέχνη που μας συνδέει άμεσα με το αρχαίο και βυζαντινό παρελθόν μας, και μας θυμίζει, απλά και μόνο. ως τεχνική, το βάθος της παράδοσης χιλιετιών στο οποίο ανήκουμε.
ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΚΙ ΜΑΣ….<<ΑΥΤΟΣ ΚΥΡΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ!!!!
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΡΓΥΡΗ
ΠΗΡΑΜΕ ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ…..
ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΑΠΟΛΑΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΦΗΓΗΣΗ ΔΥΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
ΜΕ ΤΙΤΛΟ <<ΤΑ ΠΡΟΞΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΚΙΟΥ>>
ΚΑΙ <<ΚΑΠΟΤΕ ΡΙΖΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ>> ΕΔΩ ΜΑΘΑΜΕ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΣΤΟΜΑ ΣΕ ΣΤΟΜΑ…ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΡΙΖΩΝΟΥΝ ………..Ένα παραμύθι για τη μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου αλλά και το μαγικό χώρο του φυσικού τοπίου που μας περιβάλλει.
Κάποιος ζει με το βάρος ενός μυστικού.
Κάποιος ζει με το βάρος του μυστικού του άλλου.
Αργά ή γρήγορα η αλήθεια διαδίδεται με τον πιο περίεργο τρόπο.
.Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ…ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ …..ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ
ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΒΙΩΣΑΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΔΩΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑ ΑΝΔΡΕΑΝΝΑ ΚΟΥΦΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ……ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ!!!
!ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ……….
«Μια βαλίτσα με υλικά και φαντασία στο νηπιαγωγείο»……..Πρόγραμμα eTwinning!!!!!!!
ΠΑΤΡΑ -ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΚΡΗΤΗ….ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΜΙΑ ΑΚΓΑΛΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eTwinning μετά Μουσικής.
- Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο έκλεισε το πρόγραμμα eTwinning παρέα με το project με θέμα την μουσική που υλοποιήθηκαν φέτος στο σχολείο μας.
- Εκπαιδευτικοί-αξιόλογες φοιτήτριες του ΕΣΠΑ- γονείς-παππούδες-γιαγιάδες – αγαπημένα πρόσωπα των παιδιών μας.. στην μεγάλη αίθουσα εκδηλώσεων ενημερώθηκαν για τις δράσεις μας για το eTwinning με ένα power point….σχετικά με την όλη πορεία μέσα στην σχολική χρονιά
- αλλά και για το project της Μουσικής με την ζώντανια των λόγων και της κίνησης των μικρών μας μαθητών.
- Φέτος το σχολείου μας συμμετείχε σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning.
Το eTwinningείναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες. - Το πρόγραμμα που συμμετείχαμε, μαζί με άλλα 20 νηπιαγωγεία και 20 νηπιαγωγούς, απ’ όλη την Ελλάδα Αθήνα-θεσσαλονίκη-Κρήτη και Πάτρα είχε σαν θέμα«Μια βαλίτσα με υλικά και φαντασία στο νηπιαγωγείο».
- «Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά ένα εικαστικό εργαστήρι, μέσα από το οποίο οι μαθητές του νηπιαγωγείου ήρθαν σε επαφή με διάφορα υλικά και τεχνικές εικαστικών, ενώ παράλληλα υπήρχε επικοινωνία, συνεργασία και αλληλεπίδραση με άλλα σχολεία της Ελλάδας τα οποία θα διαπραγματεύονται την ίδια θεματική.
- Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε στην ενεργοποίηση των φυσικών ικανοτήτων των παιδιών, στην αφύπνιση της περιέργειάς τους, στην κινητοποίηση της φαντασίας τους, στην ενθάρρυνση της έκφρασης, στην καλλιέργεια της δημιουργικότητάς τους και στον πειραματισμό με υλικά και τεχνικές….
- ΣΤΟΧΟΙ….Παράλληλα, επιδιώκεται τα παιδιά να εκφράζονται, να αλληλεπιδρούν, να επικοινωνούν, να μαθαίνουν και να συνεργάζονται χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στο πλαίσιο των καθημερινών τους δραστηριοτήτων, εντός και εκτός τάξης.»
- Το έργο ξεκίνησε τέλος Νοεμβρίου 2016 με μια βδομάδα γνωριμίας μεταξύ των σχολείων, η οποία έγινε με διάφορους τρόπους. Με γράμματα, με τα οποία συστηνόμαστε στους υπόλοιπους, με online συνομιλίες, με φωτογραφίες, ζωγραφιές κ.λ.π.
- Τρόποι γνωριμίας……………
- Μετά απ’ τη γνωριμία μας, ξεκίνησε η ενασχόλησή μας με τα υλικά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα δράσης.
- Από τα υλικά διαλέγαμε όποιο θέλαμε και το δουλεύαμε με οποιοδήποτε τρόπο για 2 βδομάδες και αναρτούσαμε στην πλατφόρμα του eTwinning τα έργα μας, κάθε σχολείο στη δική του σελίδα.
- Κάθε φορά ανοίγαμε τη βαλίτσα για να ανακαλύψουμε τα υλικά.
- Θαυμάστε κάποια από τα έργα μας και τις δράσεις μας……
- ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ…..ΓΥΨΟΣ……Αερόστατα,χριστουγεννιάτικα στολίδια,κηροπήγια!!!!
- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ…..ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΙ ΣΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟ,ΠΕΤΡΑ,ΞΥΛΟ.ΜΕΤΑΛΛΟ……………
ΔΑΧΤΥΛΟΜΠΟΓΙΕΣ...κάναμε χιονανθρωπάκια ψηλά στο βουνό….
…..στη συνέχεια δοκιμάσαμε την τεχνική με σφουγγάρι και φτιάξαμε Αερόστατα Ευρωπαικα …….πήγαμε ψηλά και είδαμε τη Γη σαν ζωγραφιά!!!
και συνεχίσαμε με μια παλι μεγάλη ομαδική με έναν ουρανό γεμάτο χαρταετούς με μηνύματα περιβαλλοντικά…..
ΞΥΛΟΜΠΟΓΙΕΣ με την τεχνική του frottage!!!
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ…..Κιμωλία ………..ελεύθερο σχέδιο με ευχές…. Το Παλαμόδεντρο της φιλίας της ειρήνης και του με τα δυο μου χέρια και θέλω και μπορώ να αλλάξω τον κόσμο….
και με ανακυκλώσιμα υλικά…έγινε το Σταφύλι και η Ελιά με μηνύματα οικολογικά……
αλλά και ο κλοουν εΤw που γεννήθηκε στη Πάτρα και ταξίδεψε κι αλλού για να μεγαλώσει με γνώσεις και στο σωμα και στο μυαλό!!!!
ξεκίνησε απο το νηπιαγωγείο μας και πέρασε απο όλες τις πόλεις……μεταφέροντας πληροφορίες για τα αξιοθέατα του κάθε τόπου….
Σαν τον κλουον άλλες συνεργατικές δράσεις ήταν το γαιτανάκι της φιλίας όπου το κάθε νηπιαγωγείο έβαζε τη δική του κορδέλα και ευχή…..
………… το επιδαπέδιο φιδάκι……με το οποίο χορτάσαμε παιχνίδι!!!
…………..λύσαμε γρίφους με αινίγματα που μας έστειλε το νηπιαγωγείο του Ευόσμου….και τους ζωγραφίσαμε…
ΜΑΡΤΙΟΣ……σειρά έχει το Κάρβουνο…..κάναμε με αυτό βραχογραφίες σαν τους πρωτόγονους…
….και έπειτα τον Απρίλιο μπλέξαμε με τις κορδέλες τα σχοινιά και τα κορδόνια…….
Βγήκανε όλα τα υλικά στο τραπέζι και έγιναν οι οι μολυβοθήκες .
Μας έπιασε όμως το Πάσχα και οι πασχαλινές προετοιμασίες
κι ετσι συνεχίσαμε την κατασκευή μετά τις διακοπές και σκεφτήκαμε να κάνουμε τις μολυβοθήκες το απαλό σώμα της πεταλούδας και να τις χαρίσουμε δωράκια για τη γιορτή της μανούλας κρύβοντας λόγια γλυκά εμπνευσμένα από τον ΕΥΓΕΝΙΟ ΤΟΝ ΤΡΙΒΙΖΑ!!!!
Το Μάη δουλέψαμε με εφημερίδες και περιοδικά.Απαίτηση όλων να φτιάξουμε μία Πινιάτα.Γιαυτή την κατασκευή χρειαστήκαμε τη βοήθεια της κυρίας Λαμπρινής που μας έδειξε τα μυστικά της τεχνικής με εφημερίδες και αλευρόκολας η ατλακόλ.Εμείς όλοι ξετρελαθήκαμε….Θαυμάστε τη!!!!!
Συγχρόνως ανταλλάσαμε δώρα – ευχές ταξίδευαν από νηπιαγωγείο σε νηπιαγωγείο!!!!Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ eTwinning μας έφερε πιο κοντά και μας ένωσε!!!!
Ζωγραφίσαμε online συνεργατικά με άλλα νηπιαγωγεία .Ηταν τέλεια εμπειρία!!!!
Παίξαμε όμως και παιχνίδια που δημιουργήθηκαν στον υπολογιστή…………
και μπορούσαμε όλοι να τα χαρούμε!!!!
Δημιουργήθηκαν ….Padlet με δημοσιεύσεις των νηπιαγωγείων……με ευχές αποκριάτικες -πασχαλινές -ανακύκλωσης και μηνύματα οικολογικά που μετέφεραν οι χαρταετοί μας όσο γίνεται πιο ψηλά!!!
Πέρα όμως από τις κατασκευές είχαμε πάντα την ευκαιρία να κάνουμε και μια chat συνομιλία…….Πάτρα-Θεσσαλονίκη την καταγράψαμε για ενθύμιο να την θυμόμαστε…
Eτσι όμορφα και σούπερ δημιουργικά πέρασε και τούτη η χρονιά
……θα σας αποχαιρετήσουμε παρέα με τον κλόουν που έφτασε στο νηπιαγωγείο μας την μέρα της γιορτής με τις κάρτες τις αποχαιρετιστήριες που έφτασαν στο σχολείο μας από τους φίλους μας….και φυσικά με ενα χορό…το ζεμπέκικο της Ευδοκίας που χορέψανε όλα τα παιδιά!!!!!!
και η αξιολόγηση από γονείς και παιδιά θετικότατη
και ο φίλος μας ο κλόουν …μας την έσκασε για την πρωτευουσα την Αθήνα – το Γαλάτσι που έχουν και αυτοί τον ίδιο αριθμό….15 Νηπιαγωγείο Γαλατσίου και κυρία Κατερίνα να μας τον προσέχετε…….και βάλτε του και παπούτσια η μάλλον σαγιονάρες πριν μας τον επιστρέψετε……..ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!!!!!!!!!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ….e-twinning
«Μια βαλίτσα υλικά και φαντασία
στο Νηπιαγωγείο»
Μια μοναδική εμπειρία με ανεκτίμητα οφέλη για παιδιά και εκπαιδευτικούς !
Αλληλεπίδραση ,συνεργασία, δημιουργικότητα , επικοινωνία, διασκέδαση … μερικά από αυτά !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου