Ονομάζομαι Φρονιμάκη Δέσποινα Μαρία Δ’ έτος και σπουδάζω στο τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Την ημέρα πρακτικής και εφαρμογής του ημερησίου εντύπου ασχοληθήκαμε στην τάξη με το θέμα Σχεδιάζω το Βυθό και κάναμε διάφορες δραστηριότητες με αυτό το θέμα.
ΤΙΤΛΟΣ 1ης ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: (Ανίχνευσης) Σχεδιάζω το βυθό
- Συγκεντρώνουμε τους
μαθητές στη γωνιά της παρεούλας
- Ξεκινάμε κάνοντας ερωτήσεις ανίχνευσης σχετικά με τη θάλασσα και τα ζώα που ζουν σε αυτή
- (
Έχετε πάει όλοι στη θάλασσα; Τι συναντάμε στη θάλασσα; Ποια ζώα πιστεύετε ότι ζουν εκεί; Ξέρετε
τι τρώνε αυτά τα ζώα;
- Αφού ολοκληρώσουμε τη
συζήτηση με τα ζώα της θάλασσας, μετακινούμαστε στα τραπεζάκια, όπου
δίνουμε σε κάθε παιδί μια κόλλα χαρτί, η οποία έχει ζωγραφισμένο το βυθό
και μέσα σε αυτόν θα πρέπει να ζωγραφίσουν, όποιο ζώο γνωρίζουν ότι ζει
εκεί.
ΤΙΤΛΟΣ 2ης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Τα ζώα της θάλασσας μας συστήνονται.
- Συγκεντρώνουμε τα
παιδιά στη γωνιά της παρεούλας ( αλλιώς στη γωνιά του υπολογιστή)
- Ξεκινάμε με την προβολή
του βίντεο το οποίο θα παρουσιάζει τα ζώα της θάλασσας
- Όπου θεωρούμε αναγκαίο,
θα σταματάμε το βίντεο και θα συζητάμε για τα χαρακτηριστικά των ζώων
- Έπειτα από την προβολή
του βίντεο , θα ρωτάμε ένα-ένα τα παιδιά ποιο είναι το αγαπημένο τους ζώο
και ένα χαρακτηριστικό που τους έκανε εντύπωση
ΤΙΤΛΟΣ 3ης
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: Η τροφική αλυσίδα των
ζώων της θάλασσας
- Συγκεντρώνουμε τους μαθητές όρθιους στη γωνιά της παρεούλας
- Χωρίζουμε τα παιδιά σε δύο ομάδες
- Κολλάμε με κολλητική ταινία στις μπλούζες των μαθητών τις
φωτογραφίες των ζώων της θάλασσας
- Ζητάμε από τους μαθητές να μπουν στη σωστή σειρά ώστε να
δημιουργήσουν την τροφική αλυσίδα από τον οργανισμό-ζώο που τρώγεται προς
αυτόν που το τρώει.
- Μόλις μπουν όλα τα παιδιά σε κάποια θέση τους ζητάμε να ελέγξουν αν
οι αριθμοί είναι στη σωστή σειρά και αν όχι να ξανά φτιάξουν τη γραμμή
ώστε οι αριθμοί να είναι στη σωστή σειρά.
- Αφού ελέγξουμε την αλυσίδα και είναι σωστή παρουσιάζουμε στην άλλη
ομάδα ποιο ζώο τρέφεται με τι.
- Στο τέλος κάναμε και ένα φύλλο εργασίας μετρώντας ζωάκια του βυθού.
ΤΙΤΛΟΣ 4ης ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ: (Αξιολόγησης) Το κολλάζ του βυθού.
- Συγκεντρώνουμε τους μαθητές στα τραπεζάκια χωρισμένους σε τέσσερις
ομάδες.
- Δίνουμε σε κάθε ομάδα ένα χαρτόνι και ανακατεμένες φωτογραφίες ζώων
της θάλασσας και ζώων της στεριάς.
- Ζητάμε από τα παιδιά να κολλήσουν στο βυθό( χαρτόνι) μόνο τις
εικόνες με τα ζώα που ζουν εκεί.
- Κάθε παιδί της ομάδας πρέπει να έχει κολλήσει τουλάχιστον δύο
φωτογραφίες
Τα πήγανε όλοι περίφημα και στο τέλος πήρανε αυτοκόλλητα με τα αγαπημένα τους ζώα της θάλασσας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου